به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، محمد محمدی دروازه‌بان سابق سرخابی‌ها در حاشیه تمرین استقلال درباره حضورش در تمرینات آبی‌پوشان گفت: بعد از مدت‌ها به ایران آمدم. دلم برای همه بازیکنان تنگ شده بود. من در حال حاضر مدیریت استعدادیابی باشگاه ال سی بلوز را بر عهده دارم. البته برای کارهای عقب‌افتاده به ایران آمدم و سه هفته در اینجا خواهم ماند. امروز به تمرین استقلال آمدم تا بازیکنان را ببینم هفته آینده هم به تمرینات پرسپولیس می‌روم.

وی درباره اظهارات رحمتی مبنی بر اینکه حق اوست تا در اردوی ملی حضور داشته باشد، اظهار داشت: از من حرفی بیرون نمی‌آید. من در جایگاهی نیستم که در این باره اظهار نظر کنم و در مورد شخصی صحبت نمی‌کنم اما اعتقاد دارم عملکرد اشخاص بهترین جواب است.

دروازه‌بان سابق سرخابی‌ها در ادامه در پاسخ به این سوال که شما چند سالی از فوتبال دور بودید آیا بازی‌ها را دنبال می‌کنید و به نظرتان ایران پیشرفتی کرده یا خیر، تصریح کرد: فوتبال ایران پوست انداخته است. بعد از سه سال که برگشتم در رختکن استقلال 5-4 بازیکن را می‌شناختم. به سایر بازیکنان توهین نمی‌کنم اما جوان‌ها را نمی‌شناختم چون پیگیر نیستم اما مربیان شهامت دارند که از جوانان استفاده می‌کنند. الان زمانی است که نسل باید تغییر کند.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا برای مربیگری به ایران برمی‌گردید، عنوان کرد: 22 سال در فوتبال ایران بازی نکردم که به کشور دیگری برگردم. الان برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفتم و تلاشم این است که بعد از گرفتن مدرک مربیگری به ایران برگردم. من در باشگاه ال سی بلوز فقط مربی دروازه‌بان‌ها نیستم بلکه تمرین‌دهنده هم هستم. در چند سال آینده به ایران برمی‌گردم.