به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری مهر،روح الله وین با اشاره به وضعیت ژیمناستیک ایران عنوان کرد: بعد از برنامه ریزی خوبی که فدراسیون ژیمناسیتک انجام داد و حمایتهای شخص درویش زاده رئیس فدراسیون، ژیمناستیک ایران موفق شد پس از ۹۰ سال یک مدال تناریخی در بخش خرک حلقه به دست آورد. ورزشکار توانمند ایرانی موفق شد این مدال را از چنگ نمایندگان کره،چین و ژاپن که در دنیا حرف اول را می زنند دربیاورد.

وی افزود: درویش زاده علیرغم همه انتقادهایی که برخی داشتند همیشه گوش شنوا داشت و بسیار انتقاد پذیر و باگذشت بود. به نظرم وی با تمام وجود برای ژیمناستیک کار می کند و در زمان او کمترین حاشیه را در این رشته داشته ایم. بسیاری از رشته ها نیز برای اولین بار در کشور فعال شدند و همه اینها نشان از علاقه و تخصص همه کسانی دارد که بدون چشمداشت در حال حاضر برای توسعه این رشته مدال آور تلاش می کنند.

وین با  اشاره به المپیاد ورزشی پایتخت که چندی پیش برگزار شد عنوان کرد: جا دارد که در اینجا از طرحی بگویم که حداقل در ژیمناسیتک تهران تاثیری بسیار زیاد داشت و باعث شد تا به پویایی برسد. المپیاد ورزشی که با برنامه ریزی گرشاسبی در اداره کل ورزش استان تهران برگزار شد برنامهه ریزی بسیار خوبی داشت که انگیزه زیادی به ژیمناستیک کارهای تهرانی داد. همین طرح می تواند در ادارات کل سایر استانها هم برگزار شود. مطمئنم با پیگیری این طرح در سراسر کشور تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت.قبلا باری به هر جهت کار می کردیم ولی حالا ورزش تهران یک تکان اساسی خورده است و امیدوارم این اتفاق در شهرها و استانهای دیگر هم بیفتد.