به گزارش پارس به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دروازبان استقلال پس از تساوی تیمش برابر نفت در جمع خبرنگاران نسبت به وضعیت بد مالی باشگاه معترض بود و گفت: صحبت کردن در باره بازی مهم نیست، یک روز از موقعیت ها استفاده می کنیم، می بریم و یک روز هم مثل بازی با نفت به این شکل می شود اما چیزی که مهم است در برد، باخت یا مساوی هیچ اتفاقی نمی افتد و اهمیتی برای کسی ندارد، امروز بازیکنان قبل از بازی تا در رختکن با تلفن شان صحبت می کردند و دنبال پول بودند.

او افزود: نمی دانیم صاحب تیم کیست؟ وزارت ورزش و دولت است یا تیم خصوصی است؟ من درباره خودم صحبت نمی کنم. تدارکات ما شب عید یک قران ندارد که به زن و بچه اش بدهد. ماساژور و کادر پزشکی از همه بیشتر زحمت می کشند. یک نفر بیاید جواب این ها را بدهد. این را بگویم که دیگر وظیفه از گردن ما بازیکنان ساقط شده است. تا امروز با بدبختی و بی پولی ساختیم اما دیگر نمی شود.

سنگربان استقلال با بیان اینکه سایر تیم ها برای هر برد به بازیکنانشان ده میلیون پاداش می دهند، مطرح کرد: بازیکنان شهرستانی ما پولی ندارند که به شهرشان بروند. من از قول خودم صحبت نمی کنم. همه گفتند با برد تراکتور سه میلیون گرفتیم اما کدام پول؟ کادر پزشکی از جیب خودش برای ما دارو می خرد. مطمئن باشید با این وضعیت صددرصد قهرمانی را از دست می دهیم. چقدر به عشق هواداران باید بازی کرد. دیگر بس است. باور کنید خسته شده ایم. اول باید صاحب تیم معلوم شود. حداقل یکی بیاید بگوید پول نداریم. حمودی اینجا ایستاده. این بازیکن یک قران هم نگرفته است. شب عید است و در وضعیت بد اقتصادی کشور مگر می شود بی پول ماند.

به گزارش ایسنا، رحمتی در ادامه تیر انتقادش را به سمت کادر فنی تیم ملی نشانه رفت و گفت: امیر حسین صادقی از دیروز نمی تواند راه برود و امروز هم مصدوم شد، چون خدا را صد هزار مرتبه شکر سرمربی تیم ملی ما حرفه ای است و روز قبل از بازی لیست تیم ملی را منتشر می کند. صادقی و حمودی می توانستند در لیست باشند اما به خاطر خط خوردن نتوانستند امروز بازی کنند.

وی گفت: به موقع درباره کی روش صحبت می کنم. ما رفته ایم و مربی از خارج آورده ایم که کارنامه اش مشخص است. او هر جا بوده به عنوان نفر دوم کار کرده و موفق هم بوده است. به همین خاطر من به فدراسیونی که به خاطر ترسش هیچ صحبتی نمی کند پیشنهاد می دهم یک ایرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند و کی روش را به عنوان دستیار کنارش قرار دهد، ببینند چه می شود و ایرانی چه کار می کند.

رحمتی در پایان در پاسخ به این پرسش که پس چرا پیش از خط خوردن از تیم ملی از کی روش تعریف می کرد، گفت: من هیچ وقت از او تعریف نکرده ام.