به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم زاده پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی حرف بزنم فرارسیدن سال ۹۲ را به همه تبریک می گویم. امیدوارم سال خوبی را با آرامش داشته باشیم. فوتبال می توانست خیلی خوب باشد اگر بازیکنان ما اشتباه فردی نمی کردند. نیمه اول به جز حرکت استثنایی حیدری نبض بازی دست ما بود. نیمه دوم گل زدیم و همه بازی دست استقلال بود و بعد آنها دنبال بلند زدن آمدند اما خوشبختانه بازیکنان ما از پس شان برآمدند و اگر دقت می کردیم پیروز می شدیم. بازی در زمین ما بود. ۴ بازی مانده تا تکلیف مشخص شود. ما میزبان بودیم اما همه چیز به سود استقلال بود.

وی در مورد وقت کشی دروازه بان نفت گفت: او آمد توپ را به داور نشان بدهد و بگوید احتمال خراب شدن توپ هست دروازه بان دنبال وقت کشی نبود. شرایط ما در بازی خوب بود و اگر زمان را نگه می داشت به ضرر ما بود، امیدوارم دیگر این مسایل تکرار نشود.

ابراهیم زاده در مورد قهرمانی لیگ و شرایط تیم نفت گفت: ۱۲ امتیاز باقی مانده است با سپاهان و تیم های جدول داریم. در نیم فصل اول منحنی ما رو به پایین بود اما اکنون منحنی نتایج ما رو به بالاست.