برانکو ایوانکوویچ درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: برای عرض سلام به مدیر باشگاه اینجا هستم چون از روزی که برگشته‌ام درگیر تمرینات بوده ام. بازیکنان خوب تمرین می‌کنند. آنچه از همه چیز مهمتر است این است که همه سالم هستند. فقط محمد انصاری است که پایش ضربه خورده و امید عالیشاه یک مقدار سرما خورده است.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین شرایط پرسپولیس و اینکه این تیم ممکن است از تعطیلات لطمه بخورد، یادآور شد: همیشه نمی شود طلایی بازی کرد. فوتبال بالا و پایین دارد ولی اینطور تعطیلات برای بازیکنان خوب نیست و آنها را از فرم ایده آل دور می کند. بخصوص برای ما که حدود هشت بازیکن‌مان غایب هستند.

وی درباره احتمال تغییر زمین تمرین پرسپولیس و انتقال تمرینات به باشگاه آرارات، افزود: بعدازظهر امروز به باشگاه آرارات می رویم تا این زمین را بررسی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه قرار است نیم فصل چند بازیکن جذب کند، گفت: ما ۲۲ بازیکن داریم که از تک تک آنها راضی هستم. ترکیبی از بازیکنان جوان، خیلی جوان و با تجربه. عملا برای یک بازیکن جا داریم آن هم به جای مرحوم هادی نوروزی. نمی دانم بازیکن خواهیم گرفت یا نه ولی اگر بگیریم حداکثر یک نفر.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ که از حضور خبرنگاران مقابل ساختمان باشگاه متعجب بود از آنها دلیل حضورشان را جویا شد که وقتی خبرنگاران آگاهی از خریدهای پرسپولیس برای نیم فصل را دلیل حضور خود عنوان کردند، وی دفترچه خالی و سفیدی را که به دست داشت به آنها نشان داد و به شوخی و خنده گفت: این لیست خرید من است!