به گزارش پارس به نقل از ایرنا،فریدون معینی گفت:تیم ملی ما به نسبت سال های قبل جوان تر شده و حتی برخی آن را جوان ترین تیم ملی ایران در چند دهه اخیر نامیده اند؛ این موضوع خوش فکری، جوان گرایی و آینده نگری را در فوتبال ما نشان می دهد و به طور حتم ثمرات آن را در سال های آینده خواهیم دید.

وی افزود: بازیکنان جوان در تیم های باشگاهی و لیگ برتر به این نتیجه رسیده اند که اگر خوب بازی کنند، بازی آنها دیده می شود و این موضوع به آنها انگیزه می دهد تا برای انتخاب شدن برای تیم ملی فعالیت خود را دو چندان کنند؛ بازیکنان جوان باید تجربه حضور در میادین مختلف را بدست بیاورند تا عملکرد آنها در دیدارهای ملی و باشگاهی بهتر شود.

معینی درباره دیدار روز پنجشنبه تیم های ملی ایران و ترکمنستان که با پیروزی 3 بر یک کشورمان همراه بود، تصریح کرد: ترکمنستان همواره تیم سخت کوشی بوده و نمی توان آن را از پیش باخته دانست ولی در دیدار روز پنجشنبه ما توانستیم نتیجه خوبی را بگیریم.

مسوول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازیکنان تیم ترکمنستان پاسکاری خوبی با یکدیگر داشتند، افزود: تیم ما موقعیت های گل فراوانی داشت ولی تنها از سه شانس گل برای پیروزی در این دیدار بهره برد.

وی درباره دیدار روز سه شنبه تیم ملی کشورمان برابر گوام در این کشور گفت: تیم فوتبال گوام همان طور که در دیدار خود در تهران نشان داد، تیم سخت کوش و دونده ای است و به راحتی دفاع آنها باز نمی شود.

معینی تاکید کرد که تیم ملی ایران از هر نظر از تیم گوام قوی تر است ولی از آنجایی که گوام از امتیاز میزبانی برخوردار است، ملی پوشان باید با تمرکز بالا هیچ شانسی را در اختیار حریف خود قرار نداده و حداکثر بهره را از موقعیت های خود ببرند.

تیم ملی فوتبال ایران که درحال حاضر با 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عمان، در صدر جدول رده بندی گروه D رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 قرار دارد،سه شنبه 26 آبان ماه میهمان تیم ملی فوتبال گوام است.