به گزارش پارس به نقل از مهر، حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر تیمش در دیداری تدارکاتی برابر استقلال که عصر امروز برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: از فرصت تعطیلی مسابقات لیگ استفاده کردیم و امروز با استقلال بازی داشتیم و تا روز یکشنبه که در تهران خواهیم بود یک بازی دیگر را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در دیدار برابر استقلال به جوانان تیمش میدان داد و موقعیت های زیادی هم از دست دادند خاطرنشان کرد: هدف از این بازی برد و باخت نبود. ما به دنبال محک زدن شرایط تیم بودیم که بازی خوبی بود و راضی هستیم از این وضعیت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با تاکید بر اینکه مشکلات تیمش هنوز حل نشده است گفت: به هر حال ما علاوه بر مشکلات آب و هوایی که با ان دست به گریبان هستیم و اجازه تمرینات خوب را نمی دهد با مشکلات مالی هم مواجه ایم و نتوانسته ایم شرایط مطلوبی داشته باشیم.

استیلی با اشاره به تعطیلات مسابقات لیگ و عملکرد تیم ملی گفت: به هر حال این تعطیلات به همه تیم ها لطمه می زند. با این حال تیم ملی اولویت دارد. تیم ملی ما قطعا از این گروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد. بنابراین باید به فکر مراحل بالاتر باشد که بازیهای سختی خواهد بود و حریفان هم متفاوت هستند.