به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان که در هفته‌های گذشته همچنان نتوانسته نتایج چندان مناسبی در لیگ آزادگان به دست آورد، در هفته چهاردهم لیگ برتر، تلاش خود را بر جبران نتایج گذشته معطوف کرده است.

شاگردان واهیک طروسیان با گذشت هفته‌ها، هنوز نتوانسته‌اند در جدول رده‌بندی لیگ برتر، شرایط خوبی را ازآن خود کنند و در هفته‌های باقیمانده باید برای کسب سه امتیاز مسابقات پیش‌رو، برنامه‌ریزی داشته باشند.

لیگ آزادگان که در دو سال گذشته با فاصله بسیار اندک تیم‌های مختلف دنبال می‌شود، در حال حاضر فاصله تیم‌های مختلف را به میزان اندکی نسبت به یکدیگر می‌بیند.

گیتی‌پسند اصفهان در حال حاضر با ۱۴ امتیاز از ۱۳ بازی در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و شرایط این تیم، همچون سال گذشته برای صعود به لیگ برتر چندان مساعد نیست.

این تیم اصفهانی در دیدار هفته گذشته خود به تساوی دست پیدا کرد و حالا باید برای صعود در جدول، مقابل تیم صدرنشین سه امتیاز بازی را کسب کند، کاری که بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

«خونه به خونه» بابل، حریف این هفته گیتی‌‌پسند اما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی داشته و با کسب ۲۴ امتیاز، در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

این تیم در هفته‌های گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با توجه به دیدارهای تیم‌های صدرنشین جدول، می‌تواند با پیروزی مقابل گیتی‌پسند، شانس خود را برای صعود به صدر، بیشتر از گذشته کند.

باید دید آیا نماینده اصفهان می‌تواند در دیدار مقابل تیم قدرتمند خونه به خونه نتیجه مناسب را کسب کند یا این بازی نیز در نهایت با شکست گیتی‌پسند به پایان می‌رسد.