به گزارش پارس ، سلطانی در گفت‎ وگو با ایسنا، با بیان این‎ که باشگاه گهر قصد ندارد طلب ۲۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کند، افزود: بارها به دفتر آقای تورگ نماینده دادستانی در باشگاه گهر مراجعه کرده‎ ام ولی جواب درست و حسابی نگرفته‎ ام و می‎ گویند طرف حساب من، آقایان عابدینی و هدایتی هستند که من هم نمی‎ توانم پولم را از آنها بگیرم.

وی ادامه داد: ۲۴۰ میلیون تومان را که هیچ نداده‎ اند حتی ۳۷ میلیون هم طلب دوره جدید است که آن را هم نمی‎ دهند و می‎ گویند فقط ۱۴ میلیون می‎ دهیم. قرار بود دیروز این پول را بدهند که هنوز خبری نشده و هرچقدر تماس می‎ گیرم، جواب نمی‎ دهند.

سلطانی با اشاره به این‎ که خدا را شاهد می‎ گیرم به‎ خاطر بدهی‎ های گهر خانه‎ ام را فروخته‎ ام، خاطرنشان کرد: آن خانه را من فروختم ۲۰۰ میلیون تومان که الان قیمتش به ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است. گهری‎ ها در حقم نامردی کرده‎ اند و نمی‎ دانم چکار کنم.

مدیر هتل پردیس در ادامه صحبت‎ هایش گفت: چون خودم لر هستم به‎ خاطرهمشهری‎ هایم به گهری‎ ها کمک کردم و تمام امکانات رفاهی و ورزشی هتل را در اختیارشان گذاشتم. چک باشگاه را دارم اما هنوز آن را برگشت نزده‎ ام و دوست ندارم این کار را انجام بدهم.

وی عنوان کرد: بازیکنان گهر گناهی ندارند و آنها هم می‎ گویند خیلی تلاش می‎ کنند تا مسوولان باشگاه راضی شوند و پولم را بدهند اما فایده‎ ای ندارد. تعدادی از بازیکنان قبل از این‎ که برای بازی با داماش به دورود بروند، از من طلب حلالیت کردند.