به گزارش پارس ، حسین ابن قاسم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مقابل فجر بازی خوبی انجام دادیم و به دلیل این که چمن شیراز مصنوعی است از قبل پیش بینی می کردیم که بازی سختی پیش رو داشته باشیم. ما در این بازی در واقع داشتیم روی یک موکت سبز بازی می کردیم!

وی ادامه داد: بازیکنان ما روی زمین فجر در کنترل توپ مشکل داشتند ولی با این وجود خیلی خوب توانستند ۱۰نفره، یک نیمه را پشت سر بگذارند و یک امتیاز کسب کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: فرقی نمی کند تیمی که روی آ ن زمین بازی می کند میهمان یا میزبان باشد؛ زمین فجر استاندارد نیست و این کاملا مشخص بود.

وی افزود: به غیر از زمین، سرویس بهداشتی ورزشگاه هم مناسب نبود و برای تیمی که پس از یک نیمه بازی قصد دارد ظرف ۱۵ دقیقه به زمین برمی گردد، فقط یک دوش، یک توالت فرنگی و یک توالت معمولی وجود داشت و تیم باید در این شرایط بعد از ۱۵ دقیقه به زمین برگردد و اگر هم تاخیر کند از آن پول می گیرند و آن را جریمه می کنند.

این قاسم در ادامه با اشاره به زمین تختی و غدیر اهواز گفت: ما بارها در این خصوص صحبت کرده ایم؛ زمین های هیچ یک از ورزشگاه های تختی و غدیر اهواز وضعیت خوبی برای بازی ندارند. در زمین اختصاصی خودمان هم که نمی توانیم بازی کنیم چرا که در زمینی که تمرین می شود، نمی توان دیداری برگزار کرد.

وی با بیان این که کادر فنی به بازیکنان تیم ۱۰ روز استراحت داده است، عنوان کرد: تا پنج فروردین ماه بازیکنان استراحت می کنند و پس از آن مجدادا تمرینات خود را آغاز می کنند و ممکن است با نظر کادر فنی تیم، یک بازی تدارکاتی هم برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ما در آینده باید با تیم های تراکتورسازی و استقلال بازی کنیم. به نظر من بازی با این دو تیم برای ما راحت تر از بازی با تیم های پایین جدول است؛ به دلیل این که تیم های قعر جدول چیزی برای از دست دادن، ندارند و انتحاری بازی می کنند و این کار را کمی برای ما سخت می کند.