به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس پس از جنگ و جدال‌های روزهای اخیر بین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی و علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایجاد شد و این تنش روز گذشته به اوج خود رسید؛ سرانجام وزارت ورزش وارد عمل شد و شب گذشته علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال را به وزارت ورزش احضار کرد.

در این جلسه که با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و معاونان وی با کفاشیان برگزار شد، وزیر ورزش توصیه‌های جدی به کفاشیان در باره فضای ایجاد شده کرد.

گودرزی در این باره ضمن برشمردن مشکلات فضای کنونی برای فوتبال کشور و تیم ملی، به نفر اول فوتبال ایران اعلام کرد که همیشه وزارت ورزش تأکید به آرامش داشته است و بر همین اساس در آستانه دیدار بعدی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه باید هرچه سریع‌تر جوٌ موجود از بین برود.

وزیر ورزش به کفاشیان یادآور شد که فضا نباید به گونه‌ای باشد که به تیم ملی آسیب رسیده و همه باید کمک کنند تا تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات پیش‌رو نتیجه خوبی بگیرد تا دل مردم شاد شود. ضمن اینکه اگر کسی غیر از این عمل کند رفتارش برخلاف مصالح و منافع ملی بوده و باید با وی برخورد شود.

گودرزی همچنین به کفاشیان دستور جدی داد تا خودش شخصاًً وارد عمل شده و به میدان بیاید و جلوی مصاحبه‌‌های جنجالی پیرامون تیم ملی و فوتبال ملی را بگیرد تا بیشتر از فضای فعلی تنش درست نشده و فضا به سمت آرامش سوق پیدا کند.

حال باید صبر کرد و دید تا چه اندازه این دستورات و توصیه‌های وزیر ورزش به رئیس فدراسیون فوتبال در از بین بردن این فضای بد به وجود آمده تأثیرگذار بوده و طرفین دعوا پس از این مراعات یکدیگر را کرده تا بیش از این شاهد گفت و گوهای دور از شأن مقامات تیم ملی و فدارسیون نباشیم.