به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار روز چهارشنبه این تیم مقابل ذوب آهن در جام حذفی گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و فقط برای این بازی سوشا مکانی و مهدی طارمی را در اختیار نداریم. با این همه بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و می‌دانیم که چه بازی سنگینی در پیش داریم اما برای رسیدن به قهرمانی باید حریفانی سخت‌تر از ذوب آهن را هم شکست بدهیم.

وی درباره دیدار این دو تیم در لیگ برتر که با شکست سرخ پوشان همراه بود، اظهار داشت: به هر حال شرایط آن بازی با بازی روز چهارشنبه متفاوت است. پرسپولیس فوتبال خوبی انجام می‌دهد و ما با تمرکز کامل وارد بازی با ذوب آهن خواهیم شد چرا که می‌دانیم با یک اشتباه از مسابقات حذف می‌شویم و دیگر مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشیم. این مسئله‌ای است که مربیان هم به آن تأکید زیادی دارند و بازیکنان همه از حساسیت این بازی مطلع هستند و برای صعود به جمع 4 تیم برتر جام حذفی همه تلاش‌مان را خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خط حمله ذوب آهن که در دو بازی اخیر هشت گل به ثمر رسانده، خاطرنشان کرد: دروازه ما در این بازی باید بسته بماند و کاری هم به این نداریم که ذوب آهن در بازی‌ها چه نتایجی به دست می‌آورد. ما همان بازی همیشگی‌مان را انجام می‌دهیم و قطعا برای مهاجمان این تیم برنامه داریم. برای ما مهم نیست که ذوب آهن در دو بازی چند گل زده است.

کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد شناخت یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن از این تیم به واسطه حضور در پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ما را الان همه می‌شناسند و همه می‌دانند که ما چقدر خوب بازی می‌کنیم. با این همه چیزی که مهم است این است که ما در هر بازی با یک تاکتیک خاص به میدان می‌رویم. اینکه یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس شناخت دارد درست است اما باید بگویم که بازیکنان نسبت به آن زمان تغییر کرده‌اند. باید این را هم بگویم که بازیکنان ذوب آهن هم می‌دانند که چه بازی سختی مقابل پرسپولیس دارند و جام حذفی جای اشتباه نیست.

نورمحمدی در پایان در مورد موقعیت‌های فراوانی که بازیکنان پرسپولیس در هر بازی از دست می‌دهند، گفت:‌قطعا بازیکنان دوست ندارند موقعیت‌هایشان خراب شود چرا که مهاجمان بزرگی داریم که خیلی خوب خودشان را در موقعیت گل قرار می‌دهند. اما این طور نیست که همیشه توپ‌های ما گل نشود.بازیکنان پرسپولیس حساسیت کار را درک کردند و با تمرکز به فولادشهر می‌رویم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.