~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس  دیدار تیم‌‌های فوتبال ذوب‌آهن و راه‌آهن در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر عصر دیروز از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد که در پایان شاگردان یحیی گل‌محمدی با نتیجه پرگل 4 بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسیدند.

در این دیدار و در صحنه گل سوم که راه‌آهن دریافت کرد، ابراهیم کریمی مدافع این تیم برخوردی با بازیکن حریف داشت. این موضوع باعث شد که مدافع راه‌آهن به بیمارستان انتقال یابد و مداوا بر سر او انجام شود.

حمید منوچهری سرپرست راه‌آهن در این مورد به خبرنگار فارس گفت: خوشبختانه بعد از سی تی اسکنی که از سر کریمی گرفته شد، پزشکان حال او را مساعد اعلام کردند و او مشکلی ندارد.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود، دروازه بان راه‌آهن به زبان فارسی، فحاشی کرده، گفت:‌چنین چیزی صحت ندارد و اصلاً فحش‌های فارسی بلد نیست و از چنین کلماتی استفاده نمی‌کند.

سرپرست راه‌آهن درمورد شکست 4 بر صفر این تیم نیز خاطرنشان کرد: به هر حال در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. بازیکنان ما نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند و 4 گل از میزبان دریافت کردیم. امیدوارم در دیدارهای آینده این مسئله را جبران کنیم.