~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا سایت فدراسیون جهانی تیراندازی در گزارشی به لغو سهمیه ‌های المپیک مسابقات آسیایی کویت اشاره کرد. سایت فدراسیون جهانی در این باره نوشت: هیات اجرایی کمیته‌ بین‌المللی المپیک به فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد سهمیه های المپیک از مسابقات قهرمانی آسیا در کویت گرفته شده است. این رقابت‌ها قرار بود بین یکم تا دوازدهم نوامبر 2015 در کویت برگزار شود.

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که "یاییر داویدوویچ" از رژیم صهیونیستی که قرار بود به عنوان ناظر در این مسابقات حضور داشته باشد توسط دپارتمان مهاجرت کویت موفق به اخذ ویزا نشد.

دلیل دیگری که موجب شد این اتفاق رخ دهد این بود که کمیته‌ ملی المپیک کویت در حال‌ حاضر به خاطر دخالت‌های دولت توسط کمیته‌ بین‌المللی المپیک در حالت تعلیق قرار گرفته است.

این تصمیم بدان معناست که در جریان برگزاری ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا که قرار بود بین یک تا دوازدهم نوامبر 2015 در کویت برگزار شود، هیچ سهمیه المپیکی تعلق نخواهد گرفت.

ر‌قا‌بت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا همچنان می‌تواند با حفظ شرایط پیشین برگزار شود، اما شرایطی برای اعلام تیراندازان راه یافته به المپیک نخواهد داشت.