~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل راه آهن در نشست خبری، گفت:  بازی خوبی انجام دادیم و از نتیجه که به دست آمده خوشحال هستم. حریف بازیکنانی داشت که در ضد حمله بسیار خطرناک هستند و برای هر تیمی می‌توانند دردسر ساز شوند. بازیکنان ما در دفاع خوب کار کردند و از موقعیت‌های زیادی هم که به دست آوردیم 4 گل به ثمر رساندیم. این مسئله نشان می‌دهد بازیکنان ما می‌توانند گل‌های زیادی به ثمر برسانند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به ما دلگرمی دادند. خودمان را برای دیدار جام حذفی و مسابقه مقابل پرسپولیس آماده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش 8 گل در 2 بازی به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد:  ما سعی می‌کنیم بازیکنان را همیشه در سطح بالا نگه داریم. بیشترین کاری که بازیکنان را در سطح بالا حفظ می‌کند رفتار و نوع زندگی شخصی بازیکنان است. خوشبختانه بازیکنان ما نسبت به این مسئله آگاه هستند و خیلی از موضوعات را رعایت می‌کنند آنها می‌دانند چه زمانی باید استراحت کنند و چه زمانی تمرین کنند.

سرمربی ذوب آهن در ادامه تأکید کرد: گل‌های خوبی زدیم این حرکات از بازیکنانی مثل قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان و مهدی رجب زاده که با تجربه هستند صورت می‌گیرد. این نفرات به خوبی در زمین پاسکاری می‌کنند.

گل‌محمدی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت: برای صحبت در مورد این بازی زمان کافی وجود دارد. امیدوارم هر تیمی بهتر بود به مرحله بعد برود.

وی در مورد اینکه در 4 بازی گذشته در فولاد شهر پیروز نشده بودند و گلی به ثمر نرساندند، خاطرنشان کرد: 4 بازی در فولاد شهر گل نزدیم یک مقدار استرس داشتیم که خوشبختانه با گل اول خیالم راحت شد. بعد از این گل احساس می‌کردم باز هم توان گلزنی داریم که این اتفاق هم افتاد.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه مرتضی تبریزی در جریان بازی مصدوم شد، اظهار داشت: پزشکان می‌گویند وضع او خوب است اما این بازیکن سرگیجه دارد باید از سر خود ام‌آر‌آی و سی‌تی‌اسکن بگیرد تا ببینیم در سر او چه می‌گذرد.

گل محمدی‌ در: در شروع بازی معمولا حریف انرژی خوبی دارد ما سعی کردیم با دادن پاس‌های کوتاه خودمان را به حریف تحمیل کنیم. هدف ما زدن گل زودهنگام بود که این اتفاق هم افتاد بعد از این مسئله دفاع حریف بازتر شد.