پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: برای مساوی به میدان نیامده بودیم؛ چرا که یک امتیاز به دردمان هم نمی‌خورد.

او ادامه داد: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم. سپاهان خیلی خوب بازی کرد و ما نگذاشتیم آنها از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. خیلی زود به گل رسیدیم و این باعث شد تا بازیکنان ما عقب‌نشینی کنند. این خواسته ما نبود که بازیکنان به عقب بیایند تا فشار روی دروازه ایجاد شود. در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم، می‌دانستیم که سپاهان یکپارچه حمله می‌شود. پس باید از روزنه‌های دفاعی آنها استفاده می‌کردیم. بازیکنانم خیلی خوب این کار را کردند. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. من فقط به عنوان یک مربی یک گله دارم. این شایسته نیست که یک مربی که یک تیم را قهرمان کرده است، این طور با او برخورد شود. به هر حال شرایطی در فوتبال پیش می‌آید و ما باید تحمل کنیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما امروز روی ساختار دفاعی‌مان کار کرده بودیم و بازیکنان استقلال مسئولیت خودشان را به خوبی انجام دادند و همه آن‌ها از حمله تا دفاع در سازمان دفاعی شرکت داشتند.

وی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت چمن ورزشگاه گفت: چمن ورزشگاه بد نبود. با این حال بهتر است بازیکنان درباره‌اش صحبت کنند.

او درباره سپاهان اضافه کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی است و باید روی کارهای روحی روانی‌اش بیشتر کار کند. هوادارانش باید به کادر فنی سپاهان فرصت دهند تا آن‌ها بتوانند کارشان را پیش ببرند.

مظلومی درباره بازی بعدی استقلال گفت: ما تا الان به سپاهان فکر می‌کردیم ولی از این لحظه باید به داربی فکر کنیم. باید تلاش کنیم تا خودمان را برای این بازی آماده کنیم. در این دیدار خسرو حیدری برای روحیه دادن به بازیکنان به جمع ما اضافه شد و می‌توانست دقایقی هم به ما کمک کند ولی ما درباره او ریسک نکردیم. برهانی را هم صلاح دیدم در 18 نفر استقلال قرار ندهم و به جوان‌تر‌ها بازی دهم. مسئله خاصی در رابطه با او نبود و او در بازی قبلی هم بازی کرد و بازی بدی هم نشان نداد. به هر حال ما یک تیم هستیم و بر اساس داشته‌هایمان ارنج می‌کنیم.