~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ضیا عربشاهی، هافبک سابق پرسپولیس پنجشنبه گذشته در حالی حد 50 ضربه شلاق را متحمل شد که بنا بر گفته‌های وی شلاق خوردن او مربوط به شکایت افشین پیروانی بوده و این حد به خاطر صحبت‌هایی که او علیه کاپیتان سابق سرخ‌ها انجام داده و شکایت وی به اجرا درآمده است.

با این حال پیگیری خبرنگار تابناک به آنجایی ختم شد که نشان می‌دهد پیروانی در این بین مقصر نبوده و این حکم به خاطر مسائل دیگری به اجرا درآمده است.

حکم مربوط به شکایت پیروانی برای 9 اردیبهشت سال 92 و برای حدود دو سال و نیم قبل است که طی آن 20 روز فرجام خواهی نیز برای وی درنظر گرفته شده که در نهایت پیروانی از این فرصت استفاده کرده و شکایت خود را پس گرفته است.حال اینکه عربشاهی امروز به خاطر چه دلیلی شلاق خورده که آن را گردن پیروانی انداخته هنوز مشخص نیست اما در این بین فرصت طلبی بازیکن سابق پرسپولیس را نشان می‌دهد که چگونه ماجرای اتهام امروز را به گذشته ربط داده است.

شاهی درحالی این برگه را منتشر کرده که روی تاریخ آن لاک گرفته شده است. منابع نزدیک به افشین پیروانی می گویند تاریخ این حکم 2.9 .1392 است که عربشاهی به دلیل آنکه تاریخ آن به گذشته خیلی دور مربوط می شود آن را لاک گرفته است.

نکته دیگر درباره این موضوع، تحریف موضوع مصاحبه است. این که برخلاف گفته های عربشاهی که ادعا می کند این مصاحبه را در حمایت از رفیقش حمید درخشان انجام داده است، این مصاحبه علیه پیروانی بوده و حشو و زوائدی هم ندارد که در حمایت از درخشان باشد.

به گزارش تابناک، عربشاهی همچنین پس از خوردن شلاق چند مصاحبه آتشین دیگر علیه پیروانی انجام داد و در اظهارنظری گرفته بود که دیگر اجازه نمی‌دهم پیروانی در تهران زندگی کند و باید به شیراز برود، اما جالب اینجاست که پیروانی حتی می‌تواند به بهانه همین مصاحبه‌ها نیز از عربشاهی شکایت کرده و او را راهی زندان کند اما شواهد حاکی از آن است که پیروانی حداقل فعلا قصد دامن زدن به این موضوع و دادن پاسخ عربشاهی را ندارد.

جالب این که عربشاهی در روز سه شنبه گذشته ( یک روز پس از اجرای حکم 50 ضربه شلاق ) مهمان برنامه شبهای فوتبالی در شبکه ورزش بوده و به تحلیل بازی پرسپولیس پرداخت.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.