به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مشکلاتش با مدیریت باشگاه سایپا اظهار کرد: اصلا بنا نداشتم که در رسانه مشکلات را مطرح کنم. ما جلسات متعددی با آقای رضایی داشتیم و هر حرفی میان ما رد و بدل شد در این جلسات مطرح شده است. اما رضایی چندین بار از طریق رسانه‌ها در مورد مسائل تیم عنوان کردند که ما همه گونه امکانات را برای تیم فراهم کرده‌ایم و حتی اعلام کرده‌اند که جلالی باید پاسخگوی نتایج باشد. به همین دلیل می‌خواهم از طریق رسانه‌ها صحبت کنم و پاسخ ایشان را بدهم.

وی افزود: رضایی درباره نتایج تیم اظهار نظر کرده است که باید بگویم ما از 9 بازی لیگ 13 امتیاز کسب کرده‌ایم. این در حالی است که فاصله امتیازی ما با تیم صدر جدول 4 امتیاز است. یعنی ما کماکان می‌توانیم با یک برد در کورس قهرمانی باشیم. با توجه به بضاعتی که داشته‌ایم نتایج خوبی گرفته‌ایم. رضایی همچنین اعلام کرده ما همه امکانات را برای تیم فراهم کرده‌ایم اما باید بگویم ما مشکلات عدیده‌ای در زمینه امکانات تمرینی، جذب بازیکن، مسائل مالی، برگزاری اردوها و همین طور مشکلات البسه داشته‌ایم که من در زمان مقتضی به آن‌ها اشاره خواهم کرد.

جلالی با بیان اینکه کل اعضای تیم تنها 20 درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: ما سال قبل در این زمان در حالی که باشگاه مشکلات مالی داشت، 30 درصد دریافتی داشتیم اما در حال حاضر فقط 20 درصد گرفته‌ایم. همان طور که گفتم مشکلات دیگری هم وجود دارد که در زمان دیگری درباره آن‌ها صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به صحبت‌هایی رضایی که اعلام کرده باید به کارکنان سایپا پاسخگو باشد، گفت: من خطاب به کارکنان شریف سایپا می‌گویم مطمئن باشید با توجه به امکاناتی که در اختیار داشته‌ایم در طول یک سال و نیم گذشته خدمات بسیار زیادی به باشگاه سایپا داده‌ایم و ارزش افزوده بازیکنان جوانی که در حال حاضر در تیم سایپا حضور دارند می‌تواند هزینه یک سال و نیم گذشته را تامین کند.

جلالی تصریح کرد: رضایی توقع دارد ما همه بازی‌ها را ببریم و هر زمان که می‌بازیم مشکلات زیادی از نظر روانی و روحی برای تیم ایجاد می‌کنند.

او با اشاره به دیدار تیمش مقابل ذوب آهن و استقلال اشاره کرد: قبل از دیدار مقابل ذوب آهن ما 4 بازی انجام داده بودیم که در هر 4 مسابقه به پیروزی رسیدیم اما پس از شکست مقابل ذوب آهن، تیم‌مان از رتبه چهارم به رتبه پنجم جدول آمد. یک روز بعد از آن بازی رضایی با آقای پورغلامی تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که من می‌خواهم جلالی را بردارم و تو را سرمربی سایپا کنم. به نظر افرادی که در حوزه مدیریت فوتبال فعالیت می‌کنند و الفبای فوتبال را می‌دانند این کار چه معنی دارد؟ من گلایه‌های زیادی دارم که ان‌شاءالله همه آن‌ها را به اعضای هیات مدیره می‌گویم.

وی ادامه داد: رضایی گزینه‌های مربی‌گری تیم را معرفی می‌کند که چه اتفاقی رخ دهد؟ من هفته قبل به او گفتم هر مربی‌ای که می‌خواهی را به تیم بیاور. ما با هم دعوا نداریم. من از هیات مدیره می‌خواهم وضعیت ما را هرچه زودتر مشخص کند. واقعا برای من هم با این شرایط سخت است که کار کنم. این اتفاقات نمی‌تواند راه ما را برای آینده هموارتر کند تا تیم را از شرایط سخت خودش خارج کنیم.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره همه چیز را به خوبی می‌دانند. من منتظرم آن‌ها به یک جمع‌بندی بهتر برسند تا بدانم وضعیت کارم چه خواهد شد.