به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس فضل الله باقرزاده که هفته گذشته با تصمیم و تصویب اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک انتخاب شد، نشستی با عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد.

در این نشست که مهران سررشته معاون اجرایی، پیمان فخری مدیر مرکز سنجش و اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز در آن حضور داشتند، تعامل میان آکادمی ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در راستای هم افزایی ارائه خدمات به فدراسیون های ورزشی و به خصوص بهبود کمی و کیفی مسائل آموزشی به عنوان یکی از مهمترین محورها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این زمینه باقرزاده با اشاره به امکاناتی که آکادمی ملی المپیک برای خدمات رسانی به فدراسیون ها و قهرمانان ورزشی در اختیار دارد، از معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان خواست مساعدت و همکاری لازم را برای ارائه بهتر خدمات به جامعه ورزش داشته باشد.

یکپارچه شدن سیستم آموزش به فدراسیون های ورزشی با لحاظ کردن افزایش کمی و کیفی آن، هدف اصلی از طرح تعامل میان آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان بود که مورد موافقت عبدالحمید احمدی هم قرار گرفت.

قرار شد سه شنبه هفته آینده نشست دیگری میان عبدالحمید احمدی و همکاران وی در بخش معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با مدیران آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شده و طی آن همکاری این دو نهاد در راستای ارائه خدمات آموزشی به فدراسیون های ورزشی وارد فاز اجرایی شود.