به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان گفت: با تیمی بازی داریم که یکی از تیم‌های خیلی خوب چند سال اخیر لیگ است و فصل گذشته هم قهرمان شده است. هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان هم در اهواز خوب بازی کردیم و اگر قدر موقعیت‌هایمان را در آن بازی می‌دانستیم می‌توانستیم برنده هم شویم و باید از بازیکنان‌مان تشکر کنم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: آرش افشین بعد از بازی با پرسپولیس در جام حذفی مصدوم شد و پزشکان در تلاش هستند او را برای بازی با پرسپولیس در لیگ برسانند اما مازیار زارع که از بازیکنان خوب ماست و محمد آبشک محروم هستند.

استیلی در مورد شرایط تمرینی تیم ملوان، گفت: شنبه به دلیل بارش شدید باران در سالن تمرین کردیم و فقط دیروز تمرین کردیم و سپاهان را هم آنالیز کرده‌ایم و یک سری اطلاعات به بازیکنان می‌دهیم و امیدوارم که فردا با حمایت هوادران موفق شویم و ان‌شالله دست پر از زمین بیرون بیایم و هواداران نقش زیادی در بازی ما دارد. استان گیلان خطه اسطوره پروری است. میرزا کوچک خان و سیروس قایقران که اسطوره فوتبال انزلی است. امیدوارم در دقیقه 9 مسابقات بتوانیم یاد قایقران را همیشه زنده نگه داریم. درگذشت هادی نوروزی را هم تسلیت می‌گویم.

سرمربی ملوان در مورد تاثیر مشکلات مالی بر بازی این تیم گفت: در تمرین باید تمرکزمان روی مسایل فنی باشد اما اولین چیزی که در تمرین صحبت می‌کنیم تا بازیکنان بتوانند تمرکز بیشتری داشته باشند بر روی مسایل مالی است و همه فشار هم روی سرمربی است. باید از بازیکنان تشکر کنم که از فصل گذشته هنوز از باشگاه طلبکارند من شاهد هستم که دنیا مالی چقدر تلاش می‌کند تا منابع مالی را وارد باشگاه کند ولی قطعا مشکلات مالی تاثیرگذار است و کار ما در تمرین سخت شده است. زیرا به بازیکنان قول داده‌ بودیم که بعد از بازی با استقلال خوزستان پرداختی داشته باشیم که این وعده عملی نشد و بازیکنان نجیبی داریم و با وجود مشکلات می آیند. به آنها می‌گویم هواداران سرمایه‌های اصلی ما هستند و بازیکنان در زمین مشکلات مالی را فراموش می‌کنند اما مسایل مالی و فنی به هم ربط پیدا می‌کنند.

استیلی در مورد اینکه اعتقاد شما بر این بود که اول گل نخوریم آیا هنوز هم همان نظر را دارید،گفت: در زمین خیلی کوتاهی به تیم آمده‌ایم و زمان زیادی نداشته‌ایم که هم در فاز دفاعی و هم فاز حمله‌ای خوب کار کنیم. در فاز تهاجمی نیاز به آمادگی جسمانی خیلی خوب دارد و ما در ابتدا سعی کردیم که فاز دفاعی‌مان را خوب کنیم و اصلا به حریفان موقعیت نمی‌دهیم و در بازی با پرسپولیس روی یک اشتباه فردی گل خورده‌ایم و در فاز تهاجمی نیاز به هماهنگی بیشتر داریم و در این فاز نیاز به بازیکنان خلاق بیشتری داریم.

وی در مورد اینکه ملوان به بازیکن سازی نیاز دارد، گفت: سهیل رحمانی مصدوم به تمرینات بازگشته است و حسین شنانی بازیکن جوانی مثل خوب کار کنیم ولی اگر پژمان نوری را در یک بازی نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم در یکی دو پست دیگر نیاز به تقویت شویم. با وجود مشکلات مالی که داریم برخی بازیکنان تمایل دارند که به تیم ملوان بیایند.