به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبا در چارچوب هشتم لیگ برتر با حواشی و اتفاقات گوناگون روبرو بود. این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت اما همچنان صحبت از حواشی و اتفاقاتی است که در زمین مسابقه رخ داد.

خبرنگار فارس گفت‌وگویی با محمد قاضی مهاجم صبا که یک گل زیبا به ثمر رساند و البته در جریان مسابقه با سوشا مکانی درگیر شده بود انجام داد که در زیر می‌خوانید.

فارس: ابتدا در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کن.

بازی خوبی بود و ما هم شرایط خوبی را داشتیم. هفته به هفته بهتر می‌شویم و امیدوارم این روند در ادامه لیگ تداوم داشته باشد همان ابتدا هم گفتم صبا بازیکنان خوب و کادر فنی قوی‌ای دارد که می‌تواند بقیه بسیاری از تیم‌ها را بگیرد.

فارس: در جریان بازی با سوشا مکانی هم درگیر شدی؛ چه اتفاقی افتاده بود؟

دنبال درگیری نیستم؛ آن لحظه سوشا به من حرفی زد که به او گفتم ارتباطی ندارد، او دو سه کلمه زشت به کار برد اما من باز هم حرمت نگه داشتم و اگر قصد داشتم حرفی بزنم قطعاً اتفاقات بدتری رخ می‌داد.

فارس: در این بازی اتفاقات و حواشی زیادی رخ داد؛ گویا بازیکنان عصبی بودند؟

از اول بازی ما حواسمان بود که رعایت کنیم زیرا می‌دانستیم که شرایط بازیکنان پرسپولیس خوب نیست. جا دارد که از محسن بنگر، محسن مسلمان و یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس تشکر کنم که به خوبی اخلاق را رعایت کردند اما دو سه بازیکن دیگر پرسپولیس خیلی عصبی بودند. خود من رضا (نورمحمدی) را اینقدر عصبانی ندیده بودم، هنگامی که او با قاسم (دهنوی) درگیر شد به سمت آنها رفتم و گفتم چنین صحنه‌هایی زشت است. یکی دو بازیکن پرسپولیس هم می‌خواستند کاسه داغ‌تر از آش شوند و از خیلی بازیکنان هم دوره هادی خود را ناراحت‌تر نشان دهند در حالی که اصلاً‌ چنین مسئله‌ای نبود.

فارس: سوشا مکانی پس از بازی مصاحبه‌ای کرده و گفته که عدم خوشحالی قاضی شو و فیلم بوده است و گفته قاضی فکر کرده که کریس‌رونالدوست!

اینکه من خوشحالی کردم یا خیر به کسی مربوط نمی‌شود. من قصد داشتم به باشگاه احترام بگذارم. بالاخره هادی هم بازی من بوده و هیچ وقت دنبال فیلم بازی کردن و نمایش نیستم. اگر من فیلم بازی می‌کنم سوشا مکانی در این مدت سریال بازی کرده است. مردم واقعیت را متوجه می‌شوند. قبل از بازی هانی را به رختکن ما آوردند و ما بسیار ناراحت شدیم و اعصابمان خورد شد، شاید من بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم اصلاً سوشا متوجه نشود که من چه چیزی می‌گویم.

فارس: سوشا اعلام کرده که گل تو هم شانسی بوده است. او در مورد رفتنت از پرسپولیس هم صحبت کرده است.

فکر می‌کنم او گل خورده است و فشار روی او زیاد بوده است، باید بگویم گل شانسی را دروازه‌بانی می‌خوردم که خیلی ضعیف باشد. من ترجیح می‌دادم نیلسون درون دروازه پرسپولیس باشد و به او گل بزنم. سوشا هم بهتر بود زمانی که در پرسپولیس بود رقابت خود را به خوبی با نیلسون انجام می‌داد نه اینکه با کارها و رفتارش بخواهد خود را درون دروازه قرار بدهد. باید بگویم که من خودم از پرسپولیس رفتم. فصل بعد قرارداد داشتم اما نماندم به هر حال زندگی فوتبالی هرکس مخصوص خودش است، خیلی دوست ندارم که جواب او را بدهم.

فارس: در این هفته باید به مصاف فولادی بروید که تیم سابق توست و در این فصل عملکرد خوبی نداشته و در قعر جدول است.

درست است فولاد در این فصل نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، من چندین بازی این تیم را دنبال کردم، به نظرم فولاد در دو سه پست نیاز به بازیکن دارد و قطعاً شرایطش بهتر از این خواهد شد.