~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا قادر میزبانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نرسیدن رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز به پیراهن طلایی تورسینگ کاراک بیان کرد: هر مدال و سکویی ارزش این را ندارد که دوچرخه‌سوار بخواهد همه چیز را زیر پایش بگذارد. البته عقاید و افکار متفاوت است اما قادر میزبانی دوست ندارد مدال طلای المپیک و یا پیراهن‌ طلایی توردو فرانس که غایت رویا و موفقیت یک دوچرخه‌سوار است را به هر قیمتی بدست آورد. دیگران هر حرفی می‌خواهند بزنند اما من می‌خواهم پیش وجدانم پاک باشم بنابراین کسب مدال به هر قیمتی ارزش ندارد.

وی ادامه داد: البته تیم ما نتیجه بدی نداشت اما تیم حریف خیلی تند رفت و تیمی که جلوی ما قد علم می‌کند در توردو فرانس هم باید اول شود.

میزبانی در مورد وضعیت دوچرخه‌سواران در ایران، گفت: دوچرخه‌سوار جوانی که پشتوانه‌ای ندارد و آینده‌ای تاریک را پشت سر دارد ممکن است چشمانش را ببندد و هر طوری که باشد می‌خواهد پول در بیاورد اما من واقعا برای بعضی دوچرخه‌سواران که صاحب نام هستند و از هر لحاظ هیچ گونه نگرانی هم ندارند، افسوس می‌خورم و کارهایی که می‌کنند از نظر من رد است.

رکابزن سابق تیم ملی در مورد حضور مجدد آلبرتا سولویان در تیم ملی تصریح کرد: حسنی که او نسبت به سایر مربیان دارد این است که دوچرخه‌سواران را کاملا می‌شناسد، البته به غیر از یکی دو نفر که به تازگی آمده‌اند. او توانایی آقای x و y را می‌داند چقدر است و به توانمندی‌های دوچرخه سواران هم آشنا است.