~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مهدی خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود ما در نیمه اول می‌توانستیم با نتیجه دو یا 3 بر صفر به رختکن برویم. اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های خوب خود استفاده کنیم. ما در مجموع می‌توانستیم برنده باشیم و حقمان تساوی مقابل استقلال نبود.

وی در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند خاطرنشان کرد: روی ارسال کرنر بازیکنانمان به زیر توپ زدند که توپ به میلاد فخرالدینی رسید و فکر می‌کنم او سر خورد و توپ از پایش جدا شد من هم دیدم که رحمتی جلو آمده و به همین دلیل توپ را از بالای سرش عبور دادم.

مهاجم پدیده در مورد اینکه این گل بازتاب جهانی نیز داشته گفت: من این گل را شانسی نزدم چرا که دیدم رحمتی جلو آمده و آگاهانه به توپ ضربه زدم. سال گذشته هم یک گل به استقلال زدم که متاسفانه به دلیل اینکه این مسابقات پخش زنده نمی‌شد تلویزیون‌ آن گل را نشان نداد.

خیری در مورد گل زنی به  استقلال خاطرنشان کرد: من 5 گل به پرسپولیس و دو گل به استقلال زدم و گل زدن به تیم‌های بزرگ حس و حال خاصی دارد. در مجموع ما روز گذشته خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کنیم اما به گل نرسیدیم.

مهاجم پدیده در مورد اینکه مرادمند مدافع این تیم با گل به خودی که به ثمر رساند 3 امتیاز را از این تیم گرفت تصریح کرد: به هر حال زیبایی فوتبال به همین اشتباهات است. پدیده حرفهای زیادی برای گفتن دارد و مطمئنیم که در ادامه لیگ می‌توانیم رتبه تک رقمی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه در نیمه دوم دو تیم بازی فیزیکی انجام می‌دادند گفت: ما قصد داشتیم تا از توپ‌های بلند استقلال جلوگیری کنیم و به همین دلیل هم محکم تر بازی می‌کردیم. نمی‌خواستیم بازیکنان تکنیکی این تیم هم اجازه کار دهیم به هر حال داور هم صحنه‌های 50 -50 را به سود استقلال زد و فکر می‌کنم در صحنه‌ای که یعقوب کریمی تکلی روی پای حسین بادامکی رفت بازیکنان استقلال را داور باید اخراج می‌کرد.