به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت‌های مجید جلالی مبنی بر اینکه ورزشگاه فولادشهر اصفهان منفورترین ورزشگاه از نظر من است گفت: من روز گذشته در ورزشگاه حضور نداشتم با این حال صحبت‌های مجید جلالی را خواندم و همچنین دیدم که جواد نکونام در صفحه اینستاگرام خود از رفتار تماشاگران ذوب اهن انتقاد کرده است من امروز با نکونام صحبت کردم و او در مورد اتفاقات دیروز توضیحاتی به من داد. فرصت نشد که با جلالی هم در این زمینه صحبت کنم.

وی ادامه داد: نکونام دوست 20ساله من است همچنین مجید جلالی به عنوان یکی از مربیان فرهیخته و معلم در فوتبال ایران شناخته شده است. با همه این مسائل نمی‌خواهم قصاص قبل از جنایت کنم و فیلم بازی دیروز را بازبینی می‌کنم. باشگاه ذوب آهن از روی سکوها نیز فیلم می‌گیرد فیلم روی سکوها را هم بازبینی خواهم کرد اگر صحبت های نکونام و جلالی اثبات شود من از مجید جلالی، جواد نکونام و باشگاه سایپا عذرخواهی می‌کنم.

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: برای آنکه ثابت کنیم باشگاه ذوب آهن اصفهان به معنی کلمه یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است در صورتی که توهین به جلالی و نکونام ثابت شود در دیدار هفته نهم لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز اجازه نخواهم داد که حتی یک تماشاگر به ورزشگاه بیاید و در واقع کمیته انضباطی باشگاه خودش به طور راسا در این زمینه اقدام می‌کند.

آذری در توجیه این تصمیم گفت: اگر واقعا تماشاگران ذوب آهن به سرمربی سایپا و نکونام بی احترامی کرده باشند در واقع زحمات کادر فنی و تلاش بازیکنان ما را زیر سوال برده‌اند. این که مجید جلالی بگوید منفورترین ورزشگاه فولاد شهر اصفهان است برای ما زیبنده نیست هرچند در صورت شکست مربیان تحت فشار قرار می‌گیرند و این فشار موقعی مضاعف می‌شود که از سوی تماشاگران هم به آن‌ها بی احترامی و توهین شود. اگر این مسئله برایم اثبات شود من از جلالی، نکونام و باشگاه سایپا عذرخواهی می‌کنم.