~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبای قم، اظها‌ر کرد: ابتدا می‌خواهم ایام ماه محرم را به همه ملت ایران تسلیت بگویم. مجددا می‌خواهم به خاطر درگذشت هادی نوروزی این موضوع را به شما و خانواده‌ او تسلیت بگویم. همه جامعه فو‌تبا‌ل و باشگاه پر‌سپولیس ضایعه غم انگیزی را به خاطر فقدان هادی تحمل کرده‌اند. با این حال ما فردا یک بازی بسیار مهم را پیش‌رو داریم.

وی افزود: نمی‌خواهم در مورد مشکلاتی که در تمریناتمان و همین طور مسائل مختلفی که در تعطیلات برایمان پیش آمد صحبت کنم. ما فردا یک بازی سخت پیش‌رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه افزود: بازی که در پیش‌رو داریم یکی از سخت ترین و کلیدی‌ترین بازی‌های فصل خواهد بود. فردا بازی سختی خواهیم داشت و با برد این بازی به نیمه بالای جدول خواهیم رسید و طبیعی است که با نتایج مثبت آتی روندمان رو به بالا خواهد بود.

وی در مورد مصدومات تیمش گفت: اومانا و بابک حاتمی مصدوم هستند و نمی‌توانیم روی آنها حساب باز کنیم. تیم ملی امید به تازگی به ایران برگشته است. کمندانی در آن تیم بوده و نمی‌دانیم او و بینستون به این بازی می‌رسند یا نه. البته مایلم تبریک بگویم برای قهرمانی تیم ‌ملی امید در مسابقات غرب آسیا. علی‌رغم تمام مشکلاتی که داشتیم همچنان هدفمان همانی است که بوده و خو‌شبختا‌نه نقطه قوت تیم این است که نیمکت نشینان قوی داریم.

برانکو ایوانکوویچ ا‌دا‌مه‌ داد: با به کارگیری این نیمکت نشینان فردا (جمعه) بازی برایمان چندان سخت نخواهد شد. من مطمئن هستم قبل از هر چیزی فردا یک بازی جالب برای تماشاگران خواهیم داشت و کاملا منطقی است که تیمی که علی دایی مربی آن باشد، تیمی است تهاجمی، چرا که خود علی دایی یک مهاجم بود و همیشه هدفش گل ، گل و گل بوده است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: علی دایی چیزهایی دارد که به بازیکنانش آموزش دهد و قطعا می‌تواند به مهاجمان تیم مشاوره خوبی دهد، اما پر‌سپولیس هم بازی تهاجمی را پیش‌رو دارد و مطمئن هستیم که فردا بازی جالبی را شاهد خواهیم بود ولی نتیجه‌ را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه این نشست خاطر‌ نشان کرد: منظورم در مورد بازی سخت، در مورد مسائل فنی بازی است، اما در کنارش بازی بسیار احساسی خواهیم داشت. من مطمئن هستم که بازیکنان ما احساسات خود را کنترل می‌کنند و این احساسات انگیزه را مثبت‌تر خواهد کرد. طبیعی است که با نتیجه‌گیری خوب می‌توانیم همه را خوشحال کنیم. این حداقل چیزی است که می‌توانیم به هو‌اد‌ا‌ران و روح هادی نوروزی اهدا کنیم.

برانکو درباره احتمال آمدن محمد نوری به تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس نیز خاطر‌نشان کرد: من هیچ وقت آمدن آقای نوری را به پر‌سپولیس را تکذیب نکرده‌ام، اما نوری مورد بحث ما نیست. ایشان بازیکن تیم قطر است و درباره سرنوشت او باشگاهش تصمیم خواهد گرفت. ضمن این که او باید برای بازگشت خود رغبت داشته باشد. در مورد محمد نوری نباید زیاده گویی کرد. او کاپیتان عزیز ما بود و در کنار این که برای ما عزیز است وظایفی برای تیم قطری دارد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد که قرار باشد او به تیم بیاید زمان خودش در مورد آن صحبت خواهیم کرد. او بازیکن خوبی است که همه تیم‌ها او را می‌خواهند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شنیده‌ایم قرار است ماریچ از تیم جدا شود، لبخند زد و گفت که خوب شد من هم خبردار شدم.

او در مورد به تعویق افتادن بازی فردا نیز در ادامه اظها‌ر کرد: من خبر نداشتم که بازی به تعویق می‌افتد تا وقتی که خوردبین من را خبردار کرد. ایشان یک ایده جالبی داشتند و پیشنهادشان را با آقای تاج در میان گذاشتند و در پی این پیشنهاد توافق کردند به خاطر بزرگداشت هادی نوروزی این بازی در روز بیست و چهارم انجام شود. تیم ما در حالت عادی سه بازیکن در تیم‌های ملی امید داشت که نوراللهی و حیدری مصدوم بودند، چهار تا بازیکن هم در تیم ملی بز‌ر‌گسالان داشتیم. اگر حادثه درگذشت هادی نوروزی هم پیش نمی‌آمد ما بازی می کردیم. خستگی بازیکنان ما نمی‌توانند دلیل عقب انداختن بازی باشد، چرا که مهدی طارمی هم هفت روز پیش بازی کرد.