~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا علیرضا رضایی در گفتگو با ایسنا،در پاسخ به این سوال که چرا وزارت ورزش و جوانان با وجودی که بیش از یک سال و نیم از آغاز به کار علیرضا حیدری به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی هنوز حکم وی را ابلاغ نکرده است اظهار کرد: فدراسیون کشتی از اسفند سال 92 تمام امور مربوط به این موضوع را انجام داده اما هنوز وزارت ورزش و جوانان در این خصوص جوابی به ما نداده و حکم حیدری را ابلاغ نکرده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: البته علیرضا حیدری با وجودیکه حکم نایب رییسی را نگرفته، تمام تلاش خود را برای کمک به فدراسیون انجام داده و با وجود مشغله‌های زیادی که دارد در خدمت کشتی بوده است. اما عدم ابلاغ حکم از سوی وزارت ورزش و جوانان می تواند برای فدراسیون کشتی بار حقوقی داشته باشد و با توجه به اینکه در سال المپیک هستیم از وزارت ورزش توقع داریم هر چه زودتر تکلیف این موضوع را روشن کند تا مشکلی در این راه بوجود نیاید.

وی در ادامه درباره حضور وزیر ورزش در تمرین‌های تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: حضور دوباره وزیر ورزش در خانه کشتی نشان از توجه ویژه وزارت ورزش به ورزش اول ایران است و اهمیت کشتی را هرچه بیشتر مشخص می‌کند. گودرزی از خانواده کشتی و از اساتید و پیشکسوتان این رشته در ایران محسوب می‌شود. مطمئنا حضور وی و سجادی و توجه هرچه بیشتر آن‌ها به کشتی، می‌تواند در کسب نتایج هرچه بهتر توسط کشتی‌گیران در رقابت‌های المپیک مثمر ثمر باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: 10 ماه بسیار مهم تا المپیک را پیش رو داریم و باید تیم‌های خوبی را روانه رقابت‌های بسیار مهم المپیک کنیم بنابراین توجه ویژه به کشتی یکی از ضروریات محسوب می‌شود. البته شخص وزیر ورزش همواره در حد توان به کشتی کمک کرده و امیدواریم در ادامه نیز این کمک‌ها بیشتر شود.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی گفت: مطمئنا رسول خادم در رقابت‌های المپیک سرمربی تیم ملی و نفر اول کادر فنی خواهد بود. اما در شورای فنی بحث شد برای کسب تجربه هرچه بیشتر، برای کادر فنی تیم ملی یک نفر در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی هدایت تیم ملی را بر عهده گیرد که هنوز تکلیف این موضوع مشخص نشده است.