به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه بازیکنان استقلال اهواز برای انتقاد به وضعیت بد مالی باشگاه خود به فدراسیون فوتبال رفته‌اند عنوان کرد: آمدیم از حق خود دفاع کنیم در این مدت سختی زیادی کشیدیم. سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز 15 سال از فوتبال دور بوده و او می‌خواهد تلافی این دوری را با مصاحبه‌هایی که در این مدت انجام می‌دهد در بیاورد.

وی افزود: او یک روز مصاحبه می‌کند و می‌گوید ما خائن هستیم و روز دیگر غلامی را بهترین بازیکن ایران و آسیا معرفی می‌کند متأسفانه آنقدر به ما دروغ گفتند که دیگر هیچ حرفی را باور نمی‌کنیم. جو را علیه من محمد قزلگچی و شاهین مجیدی کردند و شرایط را برای ما دشوار می‌کند نه پول گرفتیم و نه خانه داریم آیا فوتبالیستی در این شرایط قبول می‌کند که بازی انجام دهد؟ با این وجود باز هم بختیاری‌زاده دست به مصاحبه می‌زند در شرایطی که او را باشگاه ممنوع‌المصاحبه کرده است.

مهاجم استقلال اهواز تأکید کرد: از عادل فردوسی‌پور واقعاً ممنون هستم که در این مدت از حق ما دفاع کرد.

وی در مورد جلسه امروز تصریح کرد: می‌خواهم به دیدار اسماعیل حسن‌زاده بروم من در راه‌آهن به دلیل مشکلات واگذاری پول نگرفتم پارسال در پدیده هم با مشکلات مالی روبرو بودیم و امسال هم وضعیت ما در استقلال اهواز به این شکل است. واقعاً در این شرایط نمی‌توان کار کرد.

غلامی در پاسخ به این سؤال که آیا با محمد ملکی مالک باشگاه صحبت کرده است، تصریح کرد: روز اول وقتی قرارداد بستیم با پسر ملکی صحبت کردم و چکی به من دادند که قرار بود 10، 15 روز دیگر پول شود اما یک ماه و نیم من را معطل کردند. بار دیگر چک‌های جدید را به ما دادند و قرار بود 10 روز دیگر پول شود ولی یک ماه و نیم دیگر ما را معطل کردند حالا دوباره به ما اعلام کردند چک جدیدی قرار است بدهند. متأسفانه ‌آنقدر دروغ می‌گویند که دیگر هیچ حرفی را باور نمی‌کنیم.

وی در پایان گفت: تیم خصوصی به این شکل ندیده بودم اگر قرار است با چک کشیدن و پاس نکردن چک تیم خرید بنده هم توانایی این کار را دارم.