نصرالله سجادی در پایان مراسم تقدیر از بانوان فوتسالیست در وزارت ورزش گفت: برنامه کلی تقدیرها اینطور است که در سال بعد از مجموعه‌ قهرمانی‌هایی که در سطح جهان و آسیا انجام شده تقدیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: توقع این است که وقتی یک تیم قهرمان برمی‌گردد حداقل به آنها یک خسته نباشید بگوییم چرا که سیاست وزارت ورزش این است که از تلاش تیم‌ها تقدیر کوتاهی کند اما سال آینده ان‌شاءالله از تیم فوتسال بانوان با حضور رئیس جمهور و در شرایطی که همه رشته‌ها حضور داشته باشند تقدیر مختصری خواهیم کرد.

سجادی ادامه داد: کار فوتسال دختران ارزش بالایی دارد و جدای اینکه آنها از لحاظ فنی اول شدند اما نشان دادند که می‌توان با پوشش و حفظ موازین فرهنگی و اسلامی نیز شجاعانه قهرمان شد ضمن اینکه این تقدیر امروز در مراسم سال تقدیر سال آینده نیز لحاظ نخواهد شد و آن تقدیر سرجایش بوده و مطابق آیین‌نامه محاسبه و اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد:‌ امیدواریم که با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال، فوتبال بانوان هم مثل فوتسال پیشرفت کند چون آنها سابقه بیشتری دارند هرچند رقبای آنها سخت‌تر هستند. در این مدت اقدامات خوبی برای پیشرفت فوتبال بانوان انجام شده و کم‌کم نتایج آن را خواهیم دید. هرچند که فوتسال شرایط راحت‌تری دارد و به خاطر محیط آن بهتر می‌توان پیشرفت کرد. معتقدم که در فوتسال حرف‌های بیشتری را در دنیا خواهیم داشت چون توسعه خوبی پیدا کرده‌ایم و فکر کنم در آینده علاقه‌مندان بیشتری به این رشته روی خواهند آورد.

سجادی در مورد انتقاداتی که این روزها به فدراسیون اسکی می‌شود، گفت: در اسکی فضا از لحاظ فنی خارج شده ما از طرف خودمان بررسی‌های کردیم و گزارشی را در این مورد به وزیر دادیم هرچند که فکر می‌کنم در موضوع بزرگ‌نمایی صورت گرفت که البته اینقدرها بزرگ نیست. به شخصه به عنوان مسئول قهرمانی وزارت ورزش می‌گویم اگر یک فدراسیون ورزشی اردو یا اعزامی را تعطیل می‌کند اگر بخواهیم استعفا بدهیم کار درستی انجام نگرفته و آن را نمی‌پسندم و این اقدامات به نفع آن رشته ورزشی نخواهد بود و مسائل اسکی باید در یک فضای آرام حل شود ضمن اینکه ملی‌پوش کارمند تیم ملی نیست که استعفا دهد و باید مشکلات با راه حل اصولی آن حل کرد.

وی در مورد انتخابات فدراسیون‌ها گفت: ثبت‌نام‌ها آغاز شده و پس از اینکه استعلام‌ها باید طبق نوبت زمان آن را اعلام می‌کنیم.

سجادی در مورد مسائل مربوط به فدراسیون کاراته و اینکه شنیده می‌شود رئیس این فدراسیون استفعا کرده و یا برکنار شده است، گفت: هنوز در این مورد تصمیمی گرفته نشده و اگر تصمیم بگیریم آن را اعلام می‌کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه چرا حکم رئیس فدراسیون دو و میدانی ابلاغ نمی‌شود، گفت: دیروز رئیس این فدراسیون برنامه‌هایش را داده و قرار است ابتدا هیأت رئیسه فدراسیون تأیید صلاحیت شود و بعد این حکم هم ابلاغ خواهد شد.