به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس الهه احمدی دارای مدال طلای تیراندازی جهان در حاشیه رونمایی از سلاح‌های بادی، گفت: ما فاصله زیادی با کشورهای دیگر داریم که در سطح حرفه‌ای سلاح تولید می‌کنند که برای رسیدن به آن زمان نیاز است تا ایرادات گرفته شود و مهندسان ایرانی آنها را بسازند. اینکه چنین سلاحی می‌خواهد در ایران ساخته شود اگر در باشگاه‌ها توزیع شود به سود ورزش ما خواهد بود چرا که یکی از مشکلات قیمت بالای سلاح است اما این سلاح‌ها برای سطح آماتوری و همگانی خوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما هم از این سلاح‌ها استفاده خواهید کرد یا خیر، عنوان کرد: من 14 سال است که از یک مارک خاصی استفاده می‌کنم چرا که ما دائماً در حال مسابقه هستیم البته دوست دارم این سلاح را هم امتحان کنم، به نظر می‌رسد سلاح خوبی باشد.

ملی‌پوش قهرمان ایران درباره مسابقات آسیایی هند، اظهار داشت: ما امروز صبح از مسابقات برگشتیم. ایران در حال حاضر به دنبال تثبیت جایگاه خود در سطح نوجوانان و جوانان است امیدوارم که بتوانیم در مسابقات آینده که در کویت برای کسب سهمیه برگزار می‌شود همه نتایج خوبی بگیرند چرا که هر چه تعداد سهمیه بیشتر باشد کار برای ایران در المپیک راحت‌تر خواهد بود.