به گزارش پارس، ایسنا به نقل از روزنامه تلگراف نوشت: هلند در اولین دیدار با هدایت «دنی بلیند» در انتخابی یورو برابر ایسلند با یک گل شکست خود تا وضعیت این تیم بدتر از قبل شود و حالا رسیدن به یورو برای این تیم سخت‌تر از قبل شود. نارنجی‌ها می‌توانستند با پیروزی در این دیدار، شانس‌شان برای صعود به یورو 2016 را افزایش دهند اما با این شکست، صعود مستقیم‌شان به شدت به خطر افتاد.

دنی بلیند که به جای گاس هیدینک هدایت تیم ملی هلند را بر عهده گرفته است پس از پایان این دیدار به انتقاد از شاگردان تیمش پرداخت و گفت: متاسفانه در این بازی نظم نداشتیم و علاوه بر آن بازیکنانم تمرکز کافی برای این بازی را نداشتند. فکر می‌کنم به جز یکی دو بازیکن، بقیه بازیکنان تیم ما فاقد تمرکز لازم برای این بازی بودند. حتی بازیکنان آماتور نیز تمرکزشان از این تیم بیشتر است و نمی‌دانم چرا بازیکنانم اشتباهات بزرگی می‌کردند و از انجام ساده‌ترین نکات در در زمین مسابقه عاجز بودند. ایسلند با نظم زیادی بازی می‌کردند و فرصتی را از دست نمی‌دادند. روبن را به خوبی کنترل کرده بودند. ابتدای بازی مشکلاتی داشتیم اما بعد از مدتی بهتر عمل کردیم سپس لحظه‌ای رسید که خودمان بازی را تقدیم کردیم. واقعاً به خاطر آن صحنه، مارتینس ایندی را سرزنش می‌کنم. شما می‌دانید که چه خطری وجود دارد. هنوز صحنه را ندیده‌ام اما از همه طرف شنیده‌ام که کارت قرمز درست بوده است. نمی‌دانم چه چیزی او را تسخیر کرده بود. این بخشی از فوتبال حرفه‌ای است که خود را کنترل کنید. هیچ دلیلی برای انجام آن کار وجود نداشت و ما تاوان سنگینی به خاطر این اشتباه پرداختیم.

سرمربی هلند ادامه داد: از هواداران هلند خجالت می‌کشم که نتوانستیم آنها را شاد کنیم و سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم. بهترین فرصت بود که اختلاف خود را با تیم صدرنشین کاهش دهیم. حالا باید هر طور که هست بیشترین امتیازات را از بازی‌های باقی‌مانده کسب کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. بازی بعدی ما برابر ترکیه در استانبول است که یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما محسوب می‌شود. در آن دیدار آرین روبن را نیز در اختیار نخواهیم داشت و باید هر چه در توان داریم برای کسب پیروزی به کار ببندیم. در حال حاضر ترکیه رقیب مستقیم ما محسوب می‌شود و ما نباید از آنها شکست بخوریم.