به گزارش پارس به نقل از ایسنا فرزاد حاتمی درباره تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر و اردوی تیمش در سرعین به منظور انجام تمرینات بدن‌سازی، گفت: این تعطیلات به نفع تیم‌هایی مانند ملوان، صبا، راه‌آهن و ... شد که در تعطیلات پیش فصل به موقع آماده نشده بودند و از لحاظ بدنی با مشکلاتی مواجه بودند. چند روزی است که در سرعین اردو زده‌ایم و می‌خواهیم به آمادگی بدنی و هماهنگی بیشتری برسیم. چند روز دیگر از اردو باقی مانده و پس از آن یک دیدار دوستانه انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات مالی، بازیکنان همدل شده‌اند تا به آمادگی برسیم. بازیکنان ملوان در تمرینات بسیار شاداب و سرحال هستند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. امیدوارم مشکلات موجود مانع تداوم عملکرد خوبمان نشود.

مهاجم ملوان با اشاره به مشکلات مالی تیمش که هنوز برطرف نشده است، افزود: چند هفته پیش مقداری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند اما بسیار ناچیز بود. فکر نکنم این مقدار به درد کسی بخورد. باید مشکل مالی هر چه زودتر حل شود که بازیکنان انگیزه‌شان را از دست ندهند. بازیکنانمان واقعا به این مشکلات فکر نمی‌کنند و هدفشان موفقیت ملوان در فصل جاری است.

حاتمی درباره جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر و رضایت هوادارانشان از آن‌ها، اظهار کرد: اگر بازی هفته گذشته مقابل گسترش فولاد را می‌بردیم، الان در رتبه دوم جدول بودیم که فکر نمی‌کنم بد باشد. در آن بازی گل زود هنگامی خوردیم و در ادامه هم توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. شرایط جوی هم در روز بازی نامساعد بود اما باید این بازی را می‌بریدم و به دنبال توجیه نتیجه نیستم.