به گزارش پارس به نقل از فارس تیم ملی بسکتبال کشورمان که با کسب 3 پیروزی در صدر جدول مسابقات بسکتبال ویلیام جونز قرار دارد، در چهارمین مسابقه خود مقابل نماینده نیوزلند به میدان رفت که این بازی با حساب 83 بر 70 به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

بائرمن در این بازی سجاد مشایخی، مهدی کامرانی، اوشین ساهاکیان، روزبه ارغوان و حامد حدادی را به عنوان ترکیب اولیه به میدان فرستاد، اما در دقیقه 2 مسابقه مشایخی با مصدومیت نسبتا جدی مواجه شد و از بازی بیرون رفت.

کوارتر اول مسابقه با برتری 15 بر 13 نیوزلندی‌ها همراه بود، اما در 10 دقیقه دوم بازی ملی پوشان کشورمان توانستند 22 بر 19 پیروز شوند و 35 بر 34 برنده به رختکن بروند.

در کوارتر سوم این بازی نزدیکی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و امتیازها برابر پیش رفت، اما در نهایت 23 بر 22 به سود کشورمان خاتمه یافت.

در 10دقیقه پایانی اما ملی پوشان کشورمان تسلط کامل بر جریان بازی داشتند و 25 بر 14 پیروز شدند.

حامد حدادی که در این بازی 20 دقیقه در ترکیب تیم ملی حضور داشت، با کسب 17 امتیاز، 11 ریباند، 2 پاس و تاثیرگذاری 26 بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

اصغر کاردوست و محمد جمشیدی نیز با کسب 13 امتیاز به عنوان دیگر بازیکنان امتیازآور ایران بودند. محمد حسن زاده با کسب 7 ریباند  بعد از حدادی در رده دوم قرار گرفت.

تیم ملی کشورمان فردا در پنجمین بازی به مصاف نماینده آمریکا می‌رود.