به گزارش پارس به نقل از کاپفرید کریمی درباره نتایج ضعیف تراکتورسازی اظهار داشت: من فکر می کنم تیم ما اسیر برخی بدشانسی ها شده است. البته ناهماهنگی در بین نفرات موج می زند و مشخص است که بازیکنان هنوز با هم خو نگرفته اند. با این وجود فرصت خوبی در تعطیلی لیگ داریم تا بتوانیم شرایط را بهبود بخشیم و نتایج مطلوبی در آینده به دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تونی مقصر ناکامی ها است، بیان داشت: نمی توان گفت فقط تونی مقصر است. کل مجموعه باشگاه شامل مدیران، کادرفنی و بازیکنان مقصر این ناکامی ها هستند. با این وجود شک ندارم در آینده تراکتور متفاوتی را خواهید دید و می توانیم شرایط خود را بهبود بخشیم.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به حواشی که پیرامون تیمش ایجاد شده گفت: ما داخل تیم هیچ حاشیه ای نداریم و همه اعضا در کمال آرامش با هم کار می کنند. هر حاشیه ای ایجاد شده از بیرون برای تیم بوده اما ما به این مسائل توجهی نداریم و کار خودمان را تا رسیدن به روزهای خوب ادامه می دهیم.

کریمی درباره شایعه تماس دایی با خودش برای حضور در صبای قم در نیم فصل افزود: هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است. من با صبا قرارداد دارم و نیم فصل سربازی ام به پایان می رسد اما با مدیران باشگاه صحبت کرده ام. دوست دارم در تراکتورسازی بمانم و انشاءالله تعاملی ایجاد می شود تا به این خواسته برسم.