به گزارش پارس به نقل از فارسفضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در نشست هم اندیشی وزیر ورزش با اعضای هیات علمی حوزه ورزش گفت: من با پوست و گوشت خودم ورزش را لمس کرده‌ام. در گذشته در راهروی وزارت ورزش به دنبال دریافت بودجه 500 میلیونی باید 50 نفر را می‌دیدیم تا یک ریال بگیریم اما الان معاونت قهرمانی با ما قرارداد امضا می‌کند. من یک بار گردن کج نکردم تا بودجه بگیرم. در زمان افشارزاده در کمیته ملی المپیک و الان در دوره جدید بودجه گرفته‌ایم.

وی با اشاره به برخی حاشیه‌هایی که در انتخابات فدراسیون‌ها مطرح می‌شود تصریح کرد: وقتی به انتخاباتی در فدراسیون جهانی می‌رویم از قبل رئیس مشخص است چرا که پول داده‌اند اما در ایران این طور نیست. من در این دستگاه سمتی ندارم که بگویید برای خوش خدمتی این حرفها را می‌زنم اما کسی به این توجه نمی‌کند که فدراسیون من بودجه همگانی دارد. در بخش بانوان خیلی‌ کارها به من اجازه داده شد. حالا بعد از 40 سال نائب قهرمان آسیا می‌شویم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که درباره فوتبال مطرح است تاکید کرد: گودرزی چه اختیاری در فدراسیون فوتبال دارد؟ البته او در فدراسیون ما رئیس مجمع است  اما جو رسانه‌ها به گونه‌ای است که وزیر باید درباره فوتبال پاسخگو باشد. آقای رئیس فدراسیون فوتبال، آقای عابدینی! شما باید پاسخگوی مسائل فوتبال باشید که فدراسیون در دست شماست نه وزیر ورزش.

باقرزاده در پایان با اشاره به فعالیت این فدراسیون در ورزش همگانی خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه‌ای که در اختیار فدراسیون قرار گرفته به 30 مربی 200 هزار تومان دادیم تا در سراسر کشور استعدادیابی کنند؛ قبلا پول نمی‌دادند کار هم نمی‌کردیم.