به گزارش پارس به نقل از ایسنا جمشید نظمی مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی  در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که او در آستانه بازگشت به سمت مدیرعاملی تراکتورسازی است، گفت: خیر، این خبر یک شایعه است و صحت ندارد. در این‌باره کسی با من صحبتی نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از نتایج ضعیف تراکتورسازی در فصل جاری اظهار کرد: نتایج اخیر تراکتورسازی واقعا جای تاسف دارد. آنها تیم خوبی بستند و این تیم بر اساس خواسته‌های تونی بسته شده است. من نمی‌دانم دقیقا مشکل تراکتورسازی چیست چرا که هیات‌مدیره با مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی هماهنگی خوبی دارند و این نتایج واقعا دور از انتظار بود.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که به نظر او مشکل تراکتوسازی در این فصل ناشی از چیست، عنوان کرد: فکر می‌کنم که مسئولیت نتایج تیم مستقیما برعهده تونی است. او نمی‌تواند بهانه‌ای بگیرد. او بعد از بازی با استقلال خوزستان با اظهاراتش تیم را به حاشیه برد و این در حالی است که او باید بداند که هرکسی در جایگاه خودش مسئول است. به حاشیه کشاندن تیم خودش بحران می‌سازد و این صحیح نیست که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد آن را به گردن و این و آن بیاندازیم. من مصاحبه غزنوی و تونی را خواندم و دیدم که آنها به راحتی تیم را به حاشیه برده‌اند. این روند، روند اشتباهی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات تونی علیه ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی را که طی آن گفته بود او مانع از بسته شدن خوب تیم شده است را صحیح می‌داند یا نه، گفت: این اظهارات از سوی تونی صحیح نیست. اگر تونی مشکلی داشت باید همان اول فصل می‌گفت که تیم را من نبسته‌ام. من تا جایی که می‌دانم بالای 80 درصد خواسته‌های تونی تامین شده است. این اظهارات او بعد از دو مساوی و شکست شروع یک فرافکنی است. اینکه تونی مشکل تیم را تا حدی تقصیر خودش نمی‌بیند و آن را به گردن این و آن می‌اندازد چیزی را حل نمی‌کند و تنها به مشکلات اضافه می‌کند. او به خوبی می‌داند که هیچ تیمی نمی‌تواند صد درصد خواسته‌های مربی‌اش را برآورده کند.

نظمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برکناری تونی را در این مقطع به سود تراکتورسازی می‌داند یا نه، گفت: تغییر مربی بعد از 5 بازی کار صحیحی نیست و باید به تونی حداقل تا نیم فصل فرصت دهند. هیات مدیره و مدیرعامل تراکتورسازی با شناخت کافی از تونی تیم این فصل را به او داده‌اند و اگر او را برکنار کننده باید پاسخگو باشند. مسئله بعدی هم این است که آیا وضعیت تراکتورسازی بدتر از پرسپولیس است؟ بهتر است که به تونی فرصت دهند تا بتواند تیم را به شرایط بهتری برساند.