به گزارش پارس به نقل از مشرق، یکی از بازیکنان سرشناس لیگ برتر در صورتی که عنوان می‌شد به خاطر مصدومیت، بازی‌های تیمش را از دست داده است حالا مشخص شده او تنها به خاطر طلبش ترجیح داده بازی نکند! فوتبالیست‌های ایرانی برای رسیدن به پول‌شان روش‌های مختلفی را به کار می‌گیرند که یکی از رایج‌ترین آنها وانمود کردن به مصدومیت است. برخلاف آنچه توده مردم تصور می‌کنند بازیکنان فوتبال شاید سواد چندان زیادی نداشته باشند و به صورت انگشت‌شمار در میان آنها فردی با تحصیلات آکادمی بالا دیده شود اما اکثر آنها نان هوش و ذکاوت خود را می‌خورند که اگر غیر از این بود از بین دست‌کم 75 میلیون جمعیت کشور اینها به صورت انگشت‌شمار ستاره میلیاردی فوتبال نمی‌شدند.

مورد اخیر مربوط به یکی از بازیکنان بسیار آرام و کم‌حاشیه است که کمتر کسی تصور می‌کرد او برای گرفتن طلبش، سراغ گزینه مصدومیت دروغین برود. این بازیکن قبل از امضای قرارداد با مسؤولان باشگاه به آنها گفته بود فقط تا فلان تاریخ برای باشگاه بازی می‌کند و اگر طلبش پرداخت نشود، حاضر به انجام بازی نیست. از قضا باشگاه مربوط موفق نشد چک او را در موعد مقرر پاس کند اما از آنجا که این بازیکن دوست نداشت بین هواداران تیمش به بازیکن بی‌غیرت و پولکی معروف شود، خیلی شیک و بدون آنکه کسی شک کند مصدومیت ساده‌اش را دستمایه یک بازی تازه قرار داد. او که در یکی از تمرینات تیمش مصدوم شده بود توسط باشگاه به کلینیک فرستاده شد اما نتایج آزمایش نشان می‌داد فقط یک کوفتگی جزئی است و با چند روز استراحت و آب‌درمانی این بازیکن می‌تواند بدون هیچ مشکلی پا به توپ شود اما این بازیکن از پزشک معتمد خود خواست به هیچ‌وجه جزئیات مصدومیتش را به کسی حتی مدیران باشگاه نگوید.

مربی تیم هم وقتی دید این بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار ندارد از پزشکان خواست او را هر چه سریع‌تر آماده کنند و پس از 4 روز پای این فوتبالیست کاملا خوب شد اما از آنجا که مدیران باشگاه پولی برای پرداخت طلبش نداشتند او هم خیلی راحت عنوان کرد درد پایش خوب نشده و نمی‌تواند همچنان در تمرینات به صورت گروهی کار کند! پزشک تیم به سرمربی اعلام کرد این بازیکن فوق بی‌جهت دو، سه هفته را با تمارض از دست داده و تنها معطل چکی است که باید تا به حال پاس می‌شده و نشده است!

هنوز مسؤولان باشگاه بودجه لازم را برای پاس کردن چک او به دست نیاورده‌اند و آقای ستاره بدون اینکه هیچ مصدومیتی در راه رفتنش مشخص باشد هر روز به باشگاه می‌رود و می‌گوید مصدومم و نمی‌توانم بازی کنم! مربی تیم هم از موضوع مطلع شده و از ترس اینکه رسانه‌ها از جریان آگاه شوند هیچ حرفی نمی‌زند و تنها به مدیرعامل باشگاه سپرده از زیر سنگ هم شده پول این بازیکن تاثیرگذار را جور کند و بدهد. فعلا که بازی‌های لیگ برای تیم‌ملی چند هفته‌ای تعطیل است اما اگر خبری از پول نباشد آقای مثلا ستاره کماکان به مصدومیت دروغینش ادامه می‌دهد. اگرچه فوتبال ما حرفه‌ای نیست اما دست‌کم از این موارد فوتبالیست‌های ما فوق‌حرفه‌ای هستند مخصوصا آنهایی که چهره موجه‌تری پیش هواداران و اهالی رسانه دارند! شاید شنیدن نام این بازیکن برق از سه‌فاز خیلی‌ها بپراند اما آنهایی که باید او را بشناسند به خوبی نامش را می‌دانند. شاید هم مقصر باشگاه است که بدون داشتن بودجه کافی سراغ هر بازیکنی برای تمدید قرارداد می‌رود!