به گزارش پارس به نقل از ایسنا در هفته دوم بوندسلیگا تیم متحول شده دورتموند با هدایت "توماس توخل" به مصاف تیم تازه صعود کرده اینگول اشتات رفت و در پایان با 4 گل برتری دومین برد پیاپی خود در این فصل لیگ آلمان را به نام خود ثبت کرد.

دو تیم در نیمه نخست بازی مستقیمی را از خود نشان دادند و چند مرتبه خطرناک ظاهر شدند تا نشان دهند برای کسب برد به زمین مسابقه آمده‌اند. دورتموند می‌توانست در همان نیمه نخست به گل برسد که بی‌دقتی مهاجمان این تیم باعث شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دورتموندی‌ها در اولین هجوم خود در نیمه دوم به گل اول خود رسیدند. پاس در عمق "میخیتاریان"، "گینتر" را در محوطه اینگول‌اشتات صاحب توپ کرد و او نیز با یک ضربه بغل پا گل اول خود و تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل دورتموند دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفت، در دقیقه 60 پاس عمقی "رویس" در محوطه جریمه حریف به "اشملتسر" رسید و خطای "هاترمن" روی او یک پنالتی برای دورتموند به ارمغان آورد تا رویس گل دوم را به ثمر برساند.

دورتموند در دقیقه 84 به گل سوم رسید. پاس رو به عقب "هافمن"، "کاگاوا" را در محوطه جریمه به موقعیت خوبی رساند و او نیز با یک ضربه دقیق دروازه "نیلند" را برای بار سوم گشود. دورتموند با این گل پس از دو سال به صدر جدول بوندسلیگا رسید. دقیقه 91 "گینتر" با یک سانتر زیبا "اوبامیانگ" را صاحب یک موقعیت عالی کرد، او نیز با یک ضربه بغل پا دروازه حریف را باز کرد تا دورتموند در بردهای 4 گله خود هت تریک کرده باشد.

در دیگر دیدار ماینتس با نتیجه 2 بر یک مونشن گلادباخ را شکست داد تا پرونده هفته دوم بوندسلیگا بسته شود.