به گزارش پارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، فرید کریمی در خصوص وضعیتش در تیم تراکتورسازی اظهار کرد: من تمرینات خود را به صورت مرتب پیگیری می کنم و از هر لحاظ شرایطم خوب و ایده آل است. 

وی در ادامه افزود: شرایط تیم تراکتورسازی هم خوب بوده و می توان امیدوار شد که در پایان فصل قهرمانی را برای مردم آذربایجان به ارمغان آوریم. 

کریمی با اشاره به بازی آینده تیمش با  راه آهن گفت: در هفته سوم رقابتها با راه آهن در تبریز بازی برگزار می کنیم که با توجه به تمرینات به آمادگی کافی دست یافته ایم. 

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به تیم راه آهن افزود: راه آهن تیم خوبی است که از کادر فنی باتجربه بهره می برد فرهاد  کاظمی یکی از مربیان خوب کشورمان بوده که من با وی کار کرده ام و به نظر من کار با وی راحت است. 

وی با اشاره به حضور تونی در تراکتور و آینده تیمش گفت: به طور قطع تراکتور امسال برای قهرمانی بسته شده،قهرمانی که حق مردم آذربایجان است زیرا شایستگی مردم تبریز اثبات شده است و شما دیدید سال گذشته در لحظات پایانی جام را از دست دادند. 

کریمی ادامه داد: تونی یکی از مربیان خوب و حرفه ای بوده که همه بازیکنهای تیم با او راحت هستند و با هر کسی به شیوه خود رفتار می کند فکر می کنم حضور تونی موثر بوده است. 

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در خصوص حضور کم تماشاگران عنوان کرد: البته حضور نیافتن تماشاگران کاملا طبیعی بوده زیرا سال گذشته نیز به همین منوال بود اما رفته رفته به تعداد تماشاگران افزوده شد امسال نیز مثل سال گذشته خواهد بود. 

وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم در بازی با راه آهن و سایر بازی ها بتوانیم ضمن کسب برد، تراکتورسازی را به جایگاه واقعی خود در جدول برسانیم.