به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی استقلال،سیروس دین‌محمدی، درباره شرایط این تیم پیش از مصاف با ملوان اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط خوبی فراهم شده تا بتوانیم با تمام قدرت و توان به مصاف ملوان برویم. ما تلاش داریم که هر بازی عملکرد بهتری از بازی قبلی ارائه دهیم و به معیارهای‌مان نزدیک‌تر شویم.

وی اضافه کرد: ملوان از بازیکنان با تجربه و خوبی برخوردار است و بازی برابر آنها قطعا برای ما سخت خواهد بود. ملوان از کادرفنی خوبی هم برخوردار است و مطمئنم که بازی سختی برابر آنها داریم. ما امیدواریم که همچون بازی با سیاه‌جامگان روند رو به جلویی را در بازی ارائه دهیم و در نهایت پیروز شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باید قبول کرد هواداران از استادیوم‌ها قهر کرده‌اند گفت: من فکر نمی‌کنم که علاقه مردم به فوتبال کمتر شده است. همین چند ماه پیش بود که بازی پرسپولیس در آسیا رایگان شد و دیدیم که استادیوم پر شد. باید قبول کنیم هزینه‌ها بالاست و مردم نمی‌توانند از پس هزینه‌ها برآیند. 

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که حضور قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان چقدر به حساسیت بازی روز جمعه اضافه می‌کند اظهار کرد: قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشیده و کسی نمی‌تواند این مسئله را انکار کند و باید احترام او حفظ شود. من به شخصه حتما پیش از بازی از او رخصت می‌گیرم.

دین‌محمدی در پایان با تمجید از جوانان استقلال افزود: مظلومی امسال تصمیم جدی‌ای برای کار کردن با جوانان دارد. او به جوانان اعتماد کرده و امیدوارم که جوانان به اعتماد او جواب مثبت دهند و برای استقلال خوب ظاهر شوند. آنها باید قدر موقعیت‌شان را بدانند و با تمام وجود برای استقلال بازی کنند./کاپ