به گزارش پارس به نقل از ایسنا طاهر سعیدی، مدیر برنامه‌های جاسم کرار، هافبک استقلال درباره مطالبات جاسم کرار از این تیم گفت: استقلالی‌ها هنوز پول جاسم کرار نداده‌اند. ما تا فردا منتظر استقلالی‌ها می‌مانیم و اگر پول این بازیکن را ندهند به فدراسیون فو‌تبا‌ل نامه نگاری می‌کنیم. او یک ماه است که در تمرینات استقلال حاضر شده، ولی پول او پرداخت نشده است. متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال همیشه حق را به خودشان می‌دهند و همه حواشی‌ها را به سمت کرار می‌فرستند. آنها اذهان را به این سمت می برند که کرار بی انضباط است، ولی نمی‌گویند که به تعهدات خودشان عمل نمی‌کنند. آنها در قرارداد با کرار چندین شرط و خواسته گذاشتند و این بازیکن گفت که ایرادی ندارد شما به تعهدتان عمل کنید.

وی افزود: کرار باید 40 درصد از قرارداد این فصل و معوقات از فصل گذشته‌اش را تاکنون دریافت می‌کرد، ولی باشگاه استقلال تنها 10 درصد از این مطالبات را پرداخت کرده است. متاسفانه از برخی صحبت‌ها سردرد می‌گیرید. به کرار می‌گویند منظم باش، ولی نمی‌گویند که چرا به تعهدشان عمل نمی‌کنند؟ به کرار می‌گویند بقیه به پول گرفتنشان اعتراضی ندارند و تو هم نباید اعتراض کنی، ولی واقعا این مساله چه ارتباطی به کرار دارد. شاید اصلا کسی نخواهد پولش را بگیرد. کرار یک بازیکن خارجی است و کشورش دچار مشکل است و به پولی که در ایران می‌گیرد نیاز دارد.

مدیر برنامه‌های جاسم کرار و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که در قرارداد این بازیکن بندی وجود دارد که بابت هر جلسه غیبت مبلغی از قرارداد کرار کسر می‌شود؟ اظها‌ر کرد: در تمام قراردادهای دنیا چنین بندی وجود دارد. خود شما یک روز بی دلیل سر کارتان حاضر نشوید جریمه می شوید. این بند چیز عجیبی نیست، ولی مساله این است که وقتی باشگاه استقلال به تعهدش عمل نمی‌کند چرا باید بازیکن به تعهداتش عمل کند؟ البته کرار تا همین جا هم خیلی به تعهداتش پایبند بوده و برای استقلال یک بازی هم کرده است، ولی صحبت من این است که خود باشگاه استقلال در این زمینه منضبط نیست که توقع داشته باشد بقیه در این زمینه منضبط باشند.