به گزارش پارس به نقل از کاپجعفرکاشانی در ارتباط با جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: جلسه ای در کار نبوده است. من و طاهری صحبت هایی پیرامون مسایل اقتصادی و انضباطی باشگاه داشتیم. با حضور معاونت حقوقی و انضباطی باشگاه این گفت و گو انجام شد. 

وی در رابطه با برکناری عبدی و روی کار آمدن خواجه وند اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست و من اولین بار است که دارم چنین مساله ای را می شنوم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با اسپانسر باشگاه تصریح کرد: در حال گفت وگو هستیم. یک اسپانسر انتخاب شده و در چند روز آینده معرفی خواهد شد. 

کاشانی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: اینجا فعلا باشگاه نشده است. اگر باشگاه شده بود شما خبرنگاران در کنار خیابان از من مصاحبه نمی گرفتید. 

وی در رابطه با مدیرعاملی طاهری خاطرنشان کرد: فعلا چنین چیزی نیست و طاهری به عنوان سرپرست کار خودش ادامه می دهد.

کاشانی درباره اینکه برخی خبر دادند که امروز جلسه هیات مدیره پرسپولیس برگزار شد افزود: جلسه هیات مدیره باید با تمام اعضای آن برگزار شود. اگر کسی خبر جلسه هیات مدیره زده اشتباه کرده است. 

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس مقابل پدیده اذعان داشت: بچه ها خوب هستند و انگیزه دارند. ضمن اینکه چند بازیکن اصلی تیم به همراه سایر نفرات نبودند. به عقیده من شرایط خوب بود. تیم جوان است و باانگیزه و اگر داور کمی محبت داشت و پنالتی ما را می گرفت می توانست نتیجه گیری کند. 

کاشانی در خاتمه در رابطه با شرایط خصوصی سازی پرسپولیس گفت: اینها صحبت های کنار خیابانی نیست که به این سرعت پاسخ به آن داده شود. انشاالله همه چیز درست خواهد شد. ما امیدواریم نه فقط پرسپولیس بلکه تمام تیم ها در چارچوب طرح های ملی و زیر نظر مسوولان ذی ربط شکل بگیرد.