به گزارش پارس به نقل از فارس محسن فروزان در پایان دیدار استقلال مقابل سیاه‌جامگان در مورد اینکه چرا به سمت نیمکت استقلال نرفت، عنوان کرد: اوایل بازی آنقدر زمین شلوغ بود که اصلاً حواسم به این مسئله نبود سپس پس از اینکه 5 دقیقه از بازی گذشت یادم افتاد که باید سمت نیمکت می‌رفتم و بخاطر اینکه این کار را انجام ندادم ناراحت شدم، واقعاً حواسم به این مسئله نبود و یک مرتبه این موضوع یادم افتاد.

وی در مورد اینکه آیا از مظلومی دلخور است، اظهار داشت: از مظلومی دلخور نیستم، او یک درصد هم در مورد جدایی‌ام تاثیر نداشت.

فروزان در پاسخ به این سوال که آیا مهدی رحمتی که در ابتدای بازی به او دست نداد مقصر جدایی او از استقلال است، تصریح کرد: بنده از کسی اسم نمی‌برم اما همانطور که گفتم باید سمت نیمکت استقلال می‌رفتم که این مسئله یادم نبود.

دروازه‌بان سیاه‌جامگان در مورد اینکه زمان حضور در گسترش فولاد اعلام کرد مهدی رحمتی بهترین دوستش است ولی امروز به او دست نداد، گفت: بنده صحبتی ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن فروزان در حالی این مصاحبه را انجام داد که وقتی او در حال صحبت با خبرنگاران بود خطیبی با دست به او اشاره کرد و از فروزان خواست تا صحبتی نکند که او هم به مصاحبه ادامه نداد.