به گزارش پارس به نقل از تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: این فضا در نشست خبری برای من بسیار آشناست و اولین دوره مسابقات آسیا در همین مکان به خبرنگاران گفتم جام در ایران می‌ماند.

وی افزود: با همه ارادتی که به تیم‌های حریف دارم و بازیکنانی که در این تیم‌ها شاغل هستند اما ما برای موفقیت به این مسابقات آمدیم و می‌گویم در مسابقات امسال هم قهرمان می‌شویم.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران از حضور بازیکنان با تجربه در تیمش خاطرنشان کرد: مهم نیست چه بازیکنی و یا چه کسی در تیم من مسئولیت دارد و هدف همه تیم موفقیت کشور است.

شمسایی تصریح کرد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و هر کس حتی اگر لحظه‌ای به میدان برود با دل و جان برای سربلندی ایران می‌جنگد.

وی درباره صحبت‌های خود با هواداران اصفهانی بیان کرد: پدر من اصفهانی بوده و خود را یک اصفهانی می‌دانم و در حال حاضر نیز در شهر خودم حضور دارم و از مردم شریف اصفهان انتظار حمایت دارم.

بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: مردم اصفهان در سال 88 نیز حمایت خوبی از نماینده ایران داشتند و به طور قطع قلب مردم اصفهان برای کشور می‌تپد و امیدوارم در مسابقات پیش رو نماینده ایران را حمایت کنند.

شمسایی درباره اینکه کدام بازی اهمیت بیشتری برایشان دارد، اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما حکم فینال داشته ولی برخی از بازیها با توجه به تجربه تیمها از همه سخت‌تر است.

وی افزود: تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند به دلیل تجربه و تیم الریان و بانک لبنان با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در ترکیب خود دارند از تیم‌های مدعی این جام هستند اما برای ما هیچکدام با هم فرقی ندارند و ما به دنبال قهرمانی در این جام هستیم.