به گزارش پارس به نقل از روزنامه نوددر این فصل از مسابقات لیگ برتر گفته می‌شد پیراهن شماره 7 پرسپولیس به علی علیپور مهاجم جوان و گلزن این تیم در داربی بزرگ پایتخت می‌رسد. مهاجمی که در ترکیه هم هت‌تریک کرد و در بازی دوستانه سرخپوشان سه گل زد. شماره 8 به احمد نوراللهی و شماره 10 هم به فرشاد احمدزاده رسید. اما ناگهان از طرف مسئولان باشگاه اعلام شد که پیراهن شماره 7 پرسپولیس بایگانی شده است. خوردبین می‌گوید که او این پیشنهاد را به علی اکبر طاهری ارائه کرد و با موافقت او مواجه شده است.

پرسپولیسی‌ها قرار بود بدون توجه به این مسائل پیراهن شماره 7 را به یکی از بازیکنان این فصل تیم بدهند اما وقتی فهرست شماره پیراهن بازیکنان استقلال اعلام شد ناگهان خوردبین به عنوان سرپرست و عضو قدیمی تیم به تکاپو افتاد.

با اینکه ما ایرانی ها آدم‌های احساساتی و عاطفی هستیم اما در مقطع کنونی خیلی‌ها موافق بایگانی شدن هیچ شماره پیراهنی در این فوتبال نیستند. علی دایی هم خودش وقتی سرمربی تیم پرسپولیس بود نخواست پیراهن شماره 10 بایگانی شود و الا باید با این وضع هر ساله یکی، دو شماره بایگانی شود. البته در بزرگی چهره‌هایی چون پروین و... شکی نیست اما این راه که آقایان در پیش گرفته‌اند راه درستی نیست.

در عالم فوتبال بازیکنان بزرگی چون مسی و رونالدو اگر بخواهند از تیم‌های فعلی خود بروند چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا شماره پیراهن این بازیکنان برای همیشه بایگانی می‌شود؟ بی‌شک در فوتبال ما خود پروین‌‌ها، دایی‌ها، محرمی‌ها و... هم راضی نیستند با بایگانی یک پیراهن نام و یاد آنها گرامی داشته شود. بارها گفته‌ایم و گفته‌اند این پیراهن نیست که به بازیکن شخصیت می‌دهد بلکه این عملکرد بازیکنی است که به پیراهن یک باشگاه ارزش و اعتبار می‌بخشد. به هر حال امیدواریم با حرفه‌ای شدن فوتبال ما هم از این قبیل کارهای احساسی خود دست برداریم که فوتبال و حتی زندگی حرفه‌ای بر پایه احساسات نمی‌چرخد.