فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی تیم فووتبال یوونتوس همان گزینه‌ای است که لوئیز فن‌خال برای تقویت خط حمله منچستریونایتد در نظر گرفته است.

سرمربی هلندی شیاطین‌سرخ در ابتدای هفته جاری اعتراف کرد که در پی جذب یک مهاجم است اما حاضر نشد نام گزینه مورد نظرش را اعلام کند که این موضوع سبب گمانه‌زنی‌هایی زیادی از سوی رسانه‌های اروپایی شد، از جمله اینکه توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن‌مونیخ و پدرو رودریگس، مهاجم اسپانیایی بارسلونا گزینه‌های اصلی من یونایتد هستند. فن‌خال اما در جدید‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که گزینه مورد نظر او برای تقویت خط حمله تیمش هیچ یک از بازیکنانی که رسانه‌ها نام برده‌اند، نیست.

یورنته همان گزینه مورد نظر فن‌خال است. به گزارش این نشریه شیاطین سرخ پیشنهاد خود را برای خرید یورنته به یوونتوس ارائه کرده‌اند و از این باشگاه خواسته‌اند که آنها را در جریان وضعیت بازیکن پیشین اتلتیک‌بیلبائو قرار دهند.

ادعای این نشریه در خصوص تمایل من‌یونایتد به جذب یورنته در شرایطی است که این بازیکن 30 ساله از دو سال پیش که به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست، دوران پرفروغی نداشته است و در 90 بازی‌اش تنها 27 گل به ثمر رسانده است.

یورنته در آخرین بازی رسمی یوونتوس در فصل گذشته، فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز یورنته تنها پنج دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و به نظر می‌رسد که او در فهرست بازیکنان مازاد بانوی پیر قرار گرفته است.

علاوه بر منچستریونایتد گفته می‌شود که رئال‌مادرید هم نسبت به جذب یورنته تمایل دارد، هرچند او برای منچستریونایتد می‌تواند مفیدتر باشد به‌خصوص که با قامت بلند خود می‌تواند به بالا رفتن میانگین قدی خط حمله شیاطین سرخ کمک کند و این همان چیزی است که فن‌خال از آن به عنوان یکی از نقاط ضعف تیمش در فصل گذشته یاد کرده است.