به گزارش پارس به نقل از فارسلوکا ماریچ درباره اینکه دیرتر از سایر ورزشکاران به تیم ملحق شده، گفت: طبیعی است دو هفته از تمرینات آماده سازی را از دست دادند، مشکلاتی در ناحیه پا داشتم الان رفع شده و هر روز بهتر می شوم. زمانی که مصدوم بودم تا جایی که امکان داشت تمرین کردم و در حال حاضر وضعیت بهتری دارم.

وی در پاسخ به این سوال که در مدتی که با تیم کار کردید شرایط را چطور دیدید، اظهار داشت: با کیفیت کار می‌کنیم، بازیکنان زحمت می‌کشند و از اینکه می‌بینم بازیکنان 100 درصد توانشان را برای تمرین می‌گذارند لذت می‌برم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قبل از حضورتان در این تیم چقدر از سرخ‌پوشان شناخت داشتید، عنوان کرد: مطالبی خوانده بودم، می‌دانستم پرسپولیس بیشترین هواداران را دارد. از هموطن‌هایم که در ایران بازی کرده بودند نیز اطلاعاتی گرفتم و تا اینجا هم برایم خوب بوده است.

ماریچ در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه اردوی تدارکاتی ترکیه را چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: مهمتر از همه این است که همه در سلامت به سر می‌برند و با تمام توان کار می‌‌کنند. تمرینات بدنسازی همیشه سخت‌ترین کار آماده‌سازی قبل از شروع فصل است. امیدوارم همه آن طور که باید کار کنند چرا که تاثیر کار امروز در آینده مشخص می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید مهره موثری برای پرسپولیس باشید، گفت: قطعا. من به همین خاطر آمدم تا به تیم کمک کنم. تیم خوبی داریم و بازیکنان با آغوش گرم مرا پذیرفتند و الان وظیفه من این است تمام توانم را برای جبران محبت آنها بگذارم.