به گزارش پارس به نقل از فارسدیدار تیم‌های پرسپولیس و گنچ لربیرلیگی امروز درحالی در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار شد که حدود 30 هوادار تیم ایرانی با در دست داشتن پرچم‌های پرسپولیس و ایران به تشویق تیم سرخپوش کشورمان پرداختند.

* پیش از شروع بازی هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه از پرسپولیس می‌خواستند تا حریف ترکیه‌ای خود را شش تایی کند.

* هواداران تیم پرسپولیس بیش از سایر بازیکنان سوشا مکانی، محسن بنگر و امید عالیشاه را تشویق کردند.

* تعدادی از بازیکنان تیم‌های پایه تیم گنج لربیرلیگی با حضور در کنار زمین و از پشت فنس بازی امروز را تماشا می‌‌کنند.

* حدود 150 تماشاگر که بیش‌تر آنها ترکیه‌ای هستند در ورزشگاه حضور داشته و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* همانند بازی‌های رسمی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بارها به کنار زمین می‌آمد و نکات فنی موردنظر را به بازیکنانش گوشزد کرد.

* در دقیقه 13 سوشا مکانی به‌دلیل برخورد با بازیکن تیم حریف ضمن دادن یک پنالتی به تیم حریف دچار مصدومیت شد که البته این مصدومیت جزئی بود و دروازه‌بان پرسپولیس خیلی زود به بازی برگشت.

* لوکا ماریچ مدافع تیم پرسپولیس همراه با تی هومیر مربی بدنساز تیم پرسپولیس به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

* برخی از هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه با دیدن سفیر ایران در ترکیه فرصت را غنیمت شمرده و مشکلاتشان را با وی درمیان گذاشتند.

* دوربین فیلمبرداری باشگاه پرسپولیس تمام لحظات این بازی را ثبت و ضبط کرد تا این دیدار بعداً مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرد.

* بازیکنان نیمکت نشین تیم پرسپولیس به درخواست برانکو کنار زمین با توپ مشغول گرم کردن هستند.

* در دقیقه 30 بازی به درخواست مربیان دو تیم بازی لحظاتی قطع شد تا بازیکنان دو تیم آب بنوشند که بعد از حدود 3 دقیقه توقف بازی مجدداً ادامه پیدا کرد.

* در یکی از صحنه‌های بازی فرشاد احمدزاده به روی بازیکن شماره 17 تیم گنج لر بیرلیگی خطا کرد که این بازیکن قصد داشت با احمدزاده درگیر شود، اما این قضیه خیلی زود قائله پیدا کرد.