این‌که سرمربی یک تیم، اردوی تیم خود را رها کند و برای جلسه با یک بازیکن، و راضی کردن وی به حضور در تمرینات، به محل مورد نظر آن بازیکن برود، نه اولین بار است که در این فوتبال رخ می‌دهد و نه آخرین بار و البته مختص کرار جاسم و مظلومی هم نیست،  بلکه یک اشکال روانی و غلط است که قابل تحمل نیست و شروع داستان بازیکن سالاری است.

کرار جاسم همیشه وسط مذاکرات اسب عوض می‌کند و پایبند حرفها و قول ها و اصول نیست، او با وجود انتقادهای افشارزاده که انگار بهتر از مظلومی جاسم را شناخته است، جذب شده تا ما متوجه نشویم چرا با وجود مخالفت مدیر عامل یک بازیکن پای میز مذاکره رفته است.

کرار از نظر فنی بازیکن خوبی است، اما بحث فنی همیشه برای یک باشگاه بزرگ، اولویت دوم است، اولویت اول اخلاق، ثبات و نظم است. یک باشگاه حرفه‌ای هرگز ستاره‌ای بی نظم را به خدمت نمی‌گیرد هرچند ارزان باشد یا یکی که از نظر فنی از همه بالاتر است.

فرار نیمه شب از انزلی

کرار چهار سال قبل، در انزلی با همین مظلومی به دلیل تعویضش در رختکن قهر کرد و در بین همان دو نیمه از ورزشگاه پیشگاه هادیان بیرون رفت تا علی حمودی دوان دوان خود را به وی برساند و برایش اتومبیل بگیرد و او در نیمه شب جاده‌های شمال، انزلی را به مقصد تهران و البته متعاقبا عراق ترک کند.

دعوا با جباری وسط آزادی

پس از آن هم ماجرا البته تمام نشد، دعوای وی با جباری وسط زمین آزادی را هم باید به یاد داشته باشید که البته این بار باشگاه استقلال از این خطا نگذشت و او را کنار گذاشت. آن روز کرار عصبانی بود و باز هم ساکش را برداشت و رفت.

دربی

کرار در استقلال سال قبل بدترین سال خود را سپری کرد و تقریبا هر هفته داستان جدیدی داشت، صرف نظر از قهرهای مکرر که باید نازش را می‌کشیدند تا بیاید، مواردی وجود داشت که قابل گذشت نبود یکی از آنها محروم کردن خودش از دربی به خاطر بازی های تیم ملی عراق در جام ملتهای عرب بود. او خودش را در بازی با تراکتورسازی محروم کرد تا در دربی نباشد این درحالی بود که وی به دلیل توانایی فنی بالا، بسیاری از برنامه های امیر قلعه نویی را به هم ریخت.

مصاحبه علیه ایران

کرار در یکی از دفعاتی که قهرکرده بود، علیه فوتبال ایران مصاحبه کرد و آن را مسخره دانست و کلی حرف‌های دیگر هم گفت تا کمیته انضباطی ما هم مثل باشگاه استقلال مقابل او سر خم کند و در عجیب‌ترین حکم تاریخش موجب ماندگاری بیشتر او در فوتبال ایران شود، حکمی که از آن تاریخ، یک سال و نیم بعد قابلیت اجرایی پیدا می‌کرد.

بزن بزن با یک خبرنگار

کرار در تمرین استقلال با یک خبرنگار هم دست به یقه شد و کارش به درگیری رسید و البته باز هم نه کمیته انضباطی و نه خود باشگاه استقلال با اوبرخوردی نکردند.

محرومیت

کرار سال گذشته با فغانی در دیدار با سایپا درگیر شد و به جرم ایجاد تنش در ورزشگاه چند جلسه‌ای محروم شد.

تراکتورسازی

این بازیکن عراقی در تراکتورسازی هم داستان بزرگی ایجاد کرد، او در تبریز داور را کتک زد و البته رئیس سازمان تربیت بدنی وقت او را بخشید تا وی باز هم در فوتبال ایران ماندگار شود.

داستان های شخصی

ورود به مسائل شخصی بازیکنان صحیح نیست و ما هم ورود نمی کنیم، اما این را باید بنویسیم که او از سوی دادگاه‌های کشور ممنوع الخروج بود.

به نظر می رسد هیچکس زورش به این بازیکن نمی‌رسد، او هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و حالا که افشارزاده هم او را نمی‌خواهد نمی‌دانیم چرا مظلومی وی را می‌خواهد. خود مظلومی می‌داند که داشتن کرار یعنی کلی حاشیه و شکست و قهر و دعوا اما باز هم همان می‌کند که قبلا انجام داده بود.

حالا هم کرار دوباره دبه درآورده و شاید بهتر باشد که استقلال به جای او یک بازیکن هفتاد درصدی بگیرد اما همیشه این هفتاد درصد را در اختیار داشته باشد و وظایف را بتواند به او بسپارد نه اینکه مدام تیمش افت و اوج داشته باشد.