به گزارش پارس به نقل از فارس جواد شهبازی در مورد شرایط ملوان گفت: در جلسه‌ای که با هیأت مدیره باشگاه ملوان داشتم نظراتم را به صراحت گفتم که ظاهراً به مذاق آقایان خوش نیامد. آنها می‌گفتند ملوان را براساس صلح‌نامه به من واگذار می‌کنند که من گفتم این روش فروش قانونی نیست و فروش مال‌غیر است حتی قراردادی که با سیروس محجوب امضا شده بود نیز به همین شکل بود و فروش مال غیر بود. من براساس قانون و صداقت صحبت کردم اما این حرف‌ها به مذاق آقایان خوش نیامد.

وی افزود: برخی می‌خواهند از ملوان به عنوان آسانسور مجلس شورای اسلامی و شورای شهر استفاده کنند و از آن بهره برداری سیاسی کنند، من گفتم باشگاه نباید آسانسور شود، برای توانایی مالی من هم می‌توانند از بانک مرکزی، وزارت نفت یا هرجای دیگر که خواستند استعلام بگیرند اما متأسفانه برخی قصد داشتند من را با شایعه از تیم ملوان و هواداران این باشگاه دور کنند.

شهبازی با اشاره به خرید سهام از سوی بهشتی یکی از متقاضیان خرید گفت: وی قرار بود 4-5 میلیارد تومان ضمانتنامه بانکی بیاورد که تا ساعت 6 روز شنبه یعنی دیروز این کار را نتوانسته‌ است انجام دهد با اینحال مدام صحبت از سرمربی 3-2 میلیارد تومانی می‌کند و اسم علی دایی و اشخاص دیگر را می‌آورد در حالی‌که هنوز سهام باشگاه به نام او نشده است.

خریدار ملوان افزود: اگر سهام باشگاه را به نام من کنند 10 میلیارد تومان پول نقد به حساب باشگاه واریز می‌کنم به طوری‌که فقط هیأت مدیره جدید باشگاه ملوان بتواند از آن پول برداشت کند. تمام طلب بازیکنان را هم پرداخت خواهم کرد تا باشگاه و بازیکنان ملوان با آرامش به لیگ پانزدهم قدم بگذارند.

شهبازی با اشاره به انتخاب اعضای هیأت مدیره ملوان گفت: من معتقدم در هیأت مدیره باید افراد متخصص باشند و از شهر فقط یک نماینده در هیأت مدیره حضور داشته باشد نه 8 نفر. قصد داشتند من را از صحنه دور نگه دارند اما من حاضرم هم‌اکنون هم به ملوان کمک کنم و با انتخاب یک مالک اصلح من هم در کنار ملوان باشم.