به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به دنبال جذب دروازه‌بان مطمئنی به عنوان گله دوم خود هستند پس از مذاکره با چند دروازه‌بان ایرانی و خارجی از جمله وحید طالب‌لو، سرگئی پاشنکو و 2 دروازه‌بان دسته اولی، در جدیدترین اقدام به مذاکرات مقدماتی خود را برای پیوستن پرویز کریمی دروازه‌بان فصل گذشته باشگاه استقلال خوزستان به جمع سرخپوشان آغاز کرده‌اند. کریمی در طول فصل بازی برای آبی‌پوشان خوزستانی 43 بازی در رقابتهای لیگ برتر انجام داده است.

وی که از لحاظ ظاهری تا حدودی به رنه هیگوئیت دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی فوتبال کلمبیا شباهت دارد در گرفتن ضربات پنالتی تخصص دارد و تا کنون نزدیک به پنج پنالتی را در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران دفع کرده است.

کریمی پیش از حضور در استقلال خوزستان برای تیمهای شهید قندی یزد و شهرداری بندرعباس در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه ایران به میدان رفته است.

گفتنی است پرسپولیسی‌ها به دلیل اینکه سوشا مکانی با حکم کمیته انضباطی سه‌بازی اول لیگ پانزدهم را از دست داد قصد دارند تا با جذب دروازه‌بانی مطمئن خلا شماره یک اصلی خود را پرکنند.